معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي، نگاه دولت به اين حوزه را عميق تر بيش از گذشته دانست و تاكيد معاون اول رييس جمهور بر استفاده از نيروي كارآمد، متخصص و با تجربه را يادآور شد و افزود: اين امر نشان دهنده نگاه مطلوب دولت تدبير و اميد در خصوص روابط عمومي ها است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد علي طالبي" روز چهارشنبه 30 مهرماه در نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي استان با موضوع استراتژي و مديريت استراتژيك در روابط عمومي كه در محل سالن آمفي تئاتر دانشگاه يزد برگزار شد، ضمن تسليت رحلت آيت ا... مهدوي كني و آرزوي علو درجات براي ايشان، اظهار داشت: بخشنامه معاون اول رييس جمهور و تاكيد بر استفاده از نيروي كارآمد، متخصص و با تجربه در روابط عمومي ها بايد مد نظر تمامي مديران باشد.
نايب رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان، با اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي گفت: امروز با تهديدهاي خارجي مواجه هستيم، فضاي رسانه اي عليه دولت و دولتمردان نيز برخي اوقات به صورت مغرضانه وجود دارد كه اين مي تواند اهميت نقش روابط عمومي در خصوص انعكاس دستاوردها را نشان دهد.
وي افزود: با ضعف هايي در زمينه اطلاع رساني مواجه هستيم كه يكي از موانع كمبود پشتيباني مالي است و همچنين علي رغم وجود محدوديت در جذب نيروي انساني متخصص، تلاش خوبي صورت گرفته است و اميدوارم با عزم جدي مسئولان روابط عمومي تحولات خوبي در جامعه اتفاق بيافتد.
معاون استاندار اظهار اميدواري كرد: برگزاري اين گردهمايي باعث ارتقا جايگاه روابط عمومي ها شود تا تاثير اين واحد به صورت ملموس مشاهده گردد.


رئيس دانشگاه يزد؛نقش روابط عمومي در تحليل نيازهاي مخاطبان در داخل و خارج سازمان بايد به صورت مطلوب تعريف شود


رييس دانشگاه يزد نيز در اين نشست آموزشي با اشاره به وجود بيش از 14هزار دانشجو دراين مركز آموزشي، به تشريح طرح هاي پژوهشي قابل عرضه در سطح كشور دانشگاه يزد پرداخت.
"محمد صالح اوليا" درك واقعيت ها و نگاه به افق آينده را مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: روابط عمومي مي تواند با توجه به شناخت خود از داخل سازمان واقعيت ها را به بيرون منتقل كند.
وي با اشاره به اينكه مجموعه اطلاعات استراتژيك مي تواند كمك شاياني به بهتر ترسيم شدن چشم انداز داشته باشد، خاطر نشان كرد: نقش روابط عمومي در تحليل نيازهاي مخاطبان در داخل و خارج سازمان بايد به صورت مطلوب تعريف شود.
گفتني است نشست آموزشي روابط عمومي هاي استان يزد به صورت ماهيانه به ميزباني يكي از دستگاههاي اجراي استان برگزار مي گردد و در اين نشست آموزشي، "بابايي" يكي از اساتيد دانشگاه و مدرس دروس مديريتي سخناني در خصوص آينده پژوهي با هدف تغيير نگرش در اين حوزه ارائه كرد و در پايان داود پاك طينت، مديركل روابط عمومي استانداري يزد ضمن بيان برخي از وظايف و نقش روابط عمومي ها، به تشريح برنامه هاي آينده روابط عمومي ها پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا