یک دوره گفتمان دینی با موضوع «آموزش خانواده» در دبستان مهدیه اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ، با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش اشکذر، یک دوره گفتمان دینی، با موضوع «آموزش خانواده» جهت اولیاء دبستان مهدیه این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام پورقیومی، ضمن بیان روایاتی در خصوص اهمیت پرورش فرزندان و نیز تلاش برای رسیدن خانواده ها به جایگاه مطلوب گفت: از دید کارشناسان، خانواده ها به متعالی، متعادل، متزلزل و متلاشی تقسیم می شوند و هر یک از اینها، آثار ، شرایط و خصوصیات خاص خودش را به دنبال دارد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر افزود: باید تلاش کنیم تا سطح فرهنگی، اعتقادی و دینی خانواده ها را به خانواده متعالی و ایده آل که مورد نظر اهل بیت(ع) و دین اسلام است برسانیم.

ایشان در ادامه نقش والدین و هر یک از اعضای خانواده را در شکل گیری شخصیت فرزندان برجسته و پر اهمیت دانست و تاکید کرد: اگر دستورات دینی بصورت عملی در خانواده ها رعایت شود، می تواند الگوی مناسبی برای فرزندان باشد.

پور قیومی در ادامه پیرامون نقش دین و بندگی خدا، رعایت عفاف و پاکدامنی، مراعات مسائل اخلاق و بهداشت روح و روان اعضا، مسئولیت پذیری اعضای خانواده و احترام به همدیگر را  توضیحاتی بیان کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا