یزدفردا:متاسفانه یزدفردا بدون هیچ چشمداشتی در همراهی همه ادارات یزد تلاش داشته تا از عملکردهای آن اداره ها مردم مطلع شده و اگر حداقل گامی در جهت رضایت مردم از نظام و نهاد های حکومتی بردارد و متاسفانه برخی از روابط عمومی ها حتی به خود زحمت نمی دهند تا برای مراسم ها از رسانه دعوت کنند و شاید رسانه ها که باید اخبار را به مردم انتقال دهند نباید باشند و ..............................................خیلی چیزهای دیگر که اگر مجالی باشد به آن خواهیم پرداخت!!!!!!!!!!!!!

یزدفردا:و شاید مردم باید از این همایش تنها باید همین چیزها را ببینند!!!


در همایش شهرداری در گذر زمان که برگزاری آن در روز سی ام مهرماه به انجام رسید، گوشه هایی از تاریخ 83 ساله شهرداری یزد توسط رضا سخندان شهردار سال 1341 یزد روایت شد.

   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد همایش « شهرداری در گذر زمان » با حضور شهرداران ادوار یزد در آخرین روز از اولین ماه پاییز در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد.
   این همایش که به منظور بزرگداشت عملکرد شهرداران در طول تاریخ شهرداری یزد از سال 1310 تا کنون برپا شده بود، آقایان رضا سخندان ، علی صادقیان، محمد علی وحدتی، علی اکبر فرشی، محمد حسن خورشیدنام ، و سید علی اکبر آرامون از شهرداران سابق یزد و خانواده های شهرداران مرحوم آقایان اسکندر اصلانی و سید علی اکبر مؤید علائی حضور داشتند.
   پخش کلیپ های شهرداران، عمران و توسعه شهر یزد و عملکرد شهرداری، همچنین رونمایی از سرود شهرداری از جمله برنامه های این همایش بود که در کنار سخنرانی محمد رضا عظیمی زاده شهردار فعلی، رضا سخندان شهردار سال 1341 هـ. ش و محمد علی طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری و عزت یادگار از اعضای شورای اسلامی شهر یزد جلوه خاصی به این همایش داده بود.
    همایش شهرداری در گذر زمان با حضور نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی شماری از اعضای فعلی و سابق شورای اسلامی شهر یزد، مسئولانی از استانداری و سایر ارگانها، معاونان و مدیران شهرداری یزد و همچنین محققان و پیش کسوتانی که روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری را در جمع آوری اطلاعات تاریخی مساعدت نموده بودند برگزار شد.
     امضاء تابلو یادمان همایش و تقدیر از شهرداران یزد با اهدا لوح و تندیس نیز از دیگر برنامه های این همایش بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا