استاندار يزد طي نامه اي به كليه ادارات، دانشگاه ها و دستگاه هاي اجرايي استان بر اجراي بخشنامه معاون اول رييس جمهور در خصوص نقش و اهميت روابط عمومي ها، تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "داود پاك طينت" در حاشيه نشست آموزشي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد با اعلام اين خبر افزود: نامه اي كه روز 29 مهرماه به كليه ادارات، دانشگاه ها و دستگاه هاي اجرايي استان، با امضا استاندار ابلاغ شده است بر بكارگيري نيروهاي متخصص، باتجربه و كارآمد در روابط عمومي ها تاكيد شده است.
مديركل روابط عمومي استانداري يزد، متن نامه را قابل تامل دانست و خواستار توجه صاحب نظران به آن شد و گفت: نامه شخص اول اجرايي استان، حوزه فعاليت روابط عمومي ها را بسيار گسترده تبيين نموده است و با بيان شفاف مواردي مثل اطلاع رساني، تبليغات، سمعي و بصري، انتشارات و افكار سنجي، بر نقش و جايگاه روابط عمومي ها در تنوير افكار عمومي تاكيد كرده است.
گفتني است در 14مهر ماه سال جاري، معاون اول رييس جمهور بخشنامه اي را به وزارتخانه ها، موسسات و شركتهاي دولتي و استانداري ها ابلاغ نمود كه در آن بر استفاده از نيروهاي با تجربه، متخصص و كارآمد در پست هاي روابط عمومي تاكيد شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا