به گزارش خبرنگار روابط عمومی هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد؛ سررسید قمري محرم تا محرم با عنوان "هیأت" و با موضوع سبک زندگی اسلامی و محوریت مدیریت زمان منتشر شد.

به فضل خدای متعال سررسید هیئت برای اولین بار در سال 1433 هجری قمری در ردیف سررسید های موجود در بازار قرار گرفت که شامل رویدادهای کاروان حسینی از مدینه تا مدینه  و سیره ائمه (ع) و علما در مورد عزاداری، اشعار مذهبی  و جملات امام خمینی(ره) وامام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد درسها و پیامهای عاشورا بود. این سر رسید مورد تقدیر لسانی و مکتوب تعدادی از علما، امامان جمعه، مداحان برجسته كشوري قرار گرفت که ما را بر آن داشت تا سرسید سال دوم را از جنبه های مختلفی همچون محتوا و طراحی ارتقاء دهیم به همین دلیل با تشکیل کار گروه در این زمینه ها سرسید سال دوم را با محتوای وقایع فاطمیه وا شعار مذهبی عرضه نمودیم تاانشاا... مورد استفاده همه ی عاشقان اهل بیت(ع) قرار گیرد . سال سوم نیز سررسیدی غنی تر رابه همه ی عاشقان تقدیم نمودیم.

نکته قابل ذکر این که سررسید هیأت در راستای توجه به تاریخ قمری و عمل به آیه 36 سوره مبارکه توبه منتشر گردیده است، و از آنجا كه طبق نظر  اکثر علما ابتدای سال قمری از ماه محرم می باشد مبناي سررسید از محرم تا محرم قرار گرفته است. اما توجه ما به تاریخ قمری به معنای نفی تاریخ  شمسی ومیلادی نبوده لذا تاریخ شمسی و ميلادي نیز مورد توجه بوده است.

 

 

::معرفی سررسید هیئت::

سررسید "هیأت"دیگر آشنای عالمان، خادمان، ذاکران وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در گوشه وکنار کشور عزيزمان گردیده است علاوه بر امتیازات گذشته، امسال با رویکرد "سبک زندگی اسلامی با محوریت مدیریت زمان" ویژگی تازه ای پیدا کرده است.

سررسید قمری هیات در چهارمین سال انتشار خود بنا دارد تا در راستای این نیاز مهم به مهارت کلیدی مدیریت زمان بپردازد و با در اختیار قرار دادن ابزار ها و روش های کاربردی مدیریت زمان، ضمن کارآمد کردن سررسید، مخاطبان هیاتی و حزب اللهی خود را در ایفای وظایف اسلامی و انقلابی ایشان یاری دهد.

در این شماره از  سررسید قمری هیات، ابتدا با مبانی و اصول مدیریت زمان آشنا می شویم. می خواهیم بدانیم مدیریت زمان چیست و باید ها و نباید های آن کدام است. سپس تلاش می کنیم تا با استفاده از ابزار و الگوی مدیریت زمان ارائه شده در سررسید گام به گام توانایی خود را در مدیریت زمان افزایش دهیم. 

ازجمله مطالب دیگر سررسید می توان به اشعار ناب و مناسبتی در مراثی و مدایح اهل بیت(ع)، اعمال مختص وهمچنین اعمال مشترک ایام سال، جملات حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(مدظله) ، ذکر ایام هفته، ومتن زيارت عاشورا اشاره کرد.

از دیگر مطالب موجود در سررسید معرفی تشکل های فرهنگی کشور شامل:

-    معرفی برخی ازهیئت های مذهبی شاخص کشور

-    مشخصات دفاتر استانی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء

-    مشخصات اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی کشور

-    مشخصات برخی از کانون های فرهنگی کشور

-    مشخصات برخی از فروشگاه های محصولات فرهنگی کشور

است . اين اقدام در راستاي سهولت ايجاد شبكه ارتباطي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي صورت گرفته است كه اميدواريم مورد استفاده عزيزان قرار گيرد.

گفتني است كه در صورت تقاضای افراد در خصوص طرح جلد اختصاصی ، این موضوع می تواند مورد بحث و تعامل قرار گیرد.

لازم به ذکر است در راستای بحث سررسید، نرم افزار قابل نصب بر روي تلفن هاي همراه اندرويد هم در حال طراحی بوده که شامل بخش هایی از سررسید (از قبيل اشعار، اعمال روز های سال،ذكر ايام هفته، معرفي مراكز فرهنگي و قراني و ...) می باشد وعلاوه برآن مطالبی همچون آیه روز، حدیث روز، جملات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) را در بردارد وهمچنین از قابلیت های: پخش اذان طبق اوقات شرعی شهرهای کشور، تنظیم آلارم یا یادآوری، اشتراک گذاری مطالب، یادداشت و... برخورداراست.

نکته قابل توجه اینکه این نرم افزار قابل رقابت با نرم افزارهای مشابه موجود می باشد.

 

پل­های ارتباطی جهت سفارش سررسيد:

خرید اینترنتی

تلفن ثابت: 7251017- 0351(ساعات اداری) 

  تلفن همراه: 09140708085











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا