مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و هیات همراه، روز پنج شنبه مورخ 93/08/01 از پروژه های گازرسانی به شهر ندوشن و باقیمانده روستاهای خضرآباد بازدید نمودند.

در این بازدید منوچهر فلاح از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های مذکور قرار گرفت و ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه ها، اظهار امیدواری نمود انشاءا... مردم روستاهای خضرآباد در زمستان سال جاری و مردم شهر ندوشن در سه ماهه اول سال 94 از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در تشریح پروژه گازرسانی به باقیمانده روستاهای خضرآباد گفت: این پروژه با احداث 30 کیلومتر شبکه توزیع، نصب 430 علمک خانگی و تجاری و ساخت و راه اندازی یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) در دست اقدام می باشد.

وی در ادامه یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر ندوشن با  برآورد اعتباری معادل 40 ميليارد ريال و احداث 31 كيلومتر شبكه، نصب یک ایستگاه CGS   و یک ایستگاه TBS   در حال انجام می باشد که با بهره برداری از این پروژه قابلیت نصب حدود 980  انشعاب خانگی و تجاری و پذیرش 1800 خانوار فراهم خواهد شد.

گفتنی است رئیس امور مهندسی و اجرای طرح ها، معاون امور بهره برداری و رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان یزد در این بازدید مدیر عامل این شرکت را همراهی نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا