دانشگاه یزد در هفتمين جشنواره ملی حرکت که در دانشگاه شيراز برگزار شد، موفق به کسب چهار عنوان برگزیده شد. رتبه بندی دانشگاه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد در گزارشی اعلام کرد: هفتمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی  هفته گذشته با حضور بیش از 500 نفر شرکت کننده از 81 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در پردیس ارم دانشگاه شیراز آغاز شد و پس از سه روز فعالیت  از سوی دبیرخانه برگزاری هفتمين جشنواره ملی حرکت بر اساس اعلام رای کمیته داوری جشنواره، نفرات انجمن های برگزیده و قابل تقدیر در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و ترویجی معرفی شدند که در مجموع  چهار عنوان برگزیده به انجمن های علمی -دانشجویی دانشگاه یزد در بخش های فعالیت های افتخار آفرین، نشریات علوم پایه و شهرسازی و دبیر انجمن علمي تعلق گرفت.

در اين مراسم  انجمن علمي خاک شناسی به عنوان انجمن علمي برگزيده در بخش افتخار آفرین، و نشريه انجمن علمی فیزیک برگزیده در نشریات علوم پایه ، نشریه شهرسازی به عنوان برگزیده در نشریات هنر و خانم اعظم طاهری به عنوان دبير برگزيده انجمن هاي علمي دانشجويي به عنوان برگزیده انتخاب شدند. 

شایان ذکر است در این جشنواره بیش از 17 هزار اثر علمی برای شرکت در هفتمین جشنواره ملی حرکت مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها یک هزار و 100 اثر برای شرکت در مرحله کشوری برگزیده شد و هنچنین آثار ارسال شده به جشنواره ملی حرکت در 16 حوزه مختلف انتخاب شدند که در نهایت از103 نفر یا انجمن برگزیده تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا