امام جمعه و مردم شهرستان طبس با ارسال نامه از مدیر کل راه آهن شرق به دلیل بهسازی قطار محلی طبس – مشهد قدردانی کردند.

حمید رضا حجازی - به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق: قطار محلی طبس – مشهد قبلا فاقد سیستم تهویه بود که با پیگیری های انجام شده و بعد از انتصاب مهندس محمد ابراهیم اقبالی به مدیرکلی راه آهن شرق بعد از مدتی سازمان این قطار بهبود یافته و با واگن های دارای تهویه تعویض شد که مورد استقبال مردم شهرستان طبس قرار گرفت.

مردم این شهرستان با نوشتن نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه طبس خواستار قدر دانی از زحمات مدیر کل راه آهن شرق در راستای بهبود سازمان قطار محلی طبس - مشهد شدند که امام جمعه طبس نیز با ارسال نامه از محمد ابراهیم اقبالی قدردانی کرد.

نامه مردم طبس که به امضای نفرات زیادی رسیده به این شرح می باشد:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج اقای مهاجریان

امام جمعه محترم و محبوب شهرستان طبس

با سلام

احتراما همانگونه که استحضار دارید مدیر کل محترم فعلی راه آهن شرق جناب آقای مهندس محمد ابراهیم اقبالی با مساعی زیاد و جلب موافقت راه آهن کل کشور موفق به تعویض قطارهای قدیمی که مشکلات بسیاری را برای مسافرین داشت با قطارهای جدید گردید. این مسئله موجب رضایت همشهریان و رفاه مسافرین شده است. بی شک موفقیت ایشان در سایه مدیریت آن مقام محترم بوده است لذا به مصداق حدیث معروف من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق، ضمن تشکر از جنابعالی استدعا دارد به نحو مقتضی از زحمات مدیر کل راه آهن تجلیل به عمل آید. خداوند منان پشتیبان جنابعالی و تمامی خدمتگزاران نظام اسلامی باشد. انشاالله

 متن نامه دفتر امام جمعه شهر طبس نیز به این شرح می باشد:

جناب آقای مهندس اقبالی

مدیر کل محترم راه آهن شرق کشور دام توفیقه

سلام علیکم

احتراما با گرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، با عنایت به نامه عده ای از همشهریان عزیز درخصوص قدردانی از زحمات و خدمات جنابعالی بر اساس قاعده(( من لم شکرالمخلوق لم یشکرالخالق)) مراتب قدردانی امام جمعه محترم و نیز مردم شریف شهرمان را بحضورتان اعلام ، موفقیت بیش از پیش جنابعالی را از خداوند منان مسئلت داریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا