نمایندگان سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با حضور در آموزشگاه دخترانه رسولیان یزد از روند اجرای  طرح بسته حمایتی  مدارس غیر دولتی بازدید به عمل اوردند .

بدر خلال این بازدید، نشست هماهنگی ای با حضور خانم کمالی زارچی رئیس بازرسی مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش ،خانم مسیح زاده معاون دریافت و پرداخت وزارت و هیأت همراه ،جهت بررسی روند اداری و مالی این طرح  با موسس جامعه تعلیمات اسلامی یزد (مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء(ع)) مجری طرح بسته حمایتی مدارس غیر دولتی  صورت پذیرفت.

در این نشست توضیحات کاملی از  تمامی روند اجرای اداری و مالی و جذب نیرو و ... این طرح توسط  علی اکبر رئوف موسس و مصطفی اخوان  مسئول امور مالی و کارگزینی   مجموعه جامعه تعلیمات اسلامی یزد ارائه گردید .

موسس جامعه تعلیمات اسلامی یزد (مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء (ع)) به ناظران  وزارتی گفت : جذب نیرو های آماده ، جوان ، نخبه و بومی شهرستان یزد  با طی پروسه برگزاری آزمون جذب نیرو ، مصاحبه فرد به فرد و اختصاصی و نیز شرکت در کلاس ها  و دوره های  ضمن خدمت آموزشی و تربیتی صورت پذیرفته است که این  همه، آمادگی این مجموعه  را جهت خدمت رسانی به آینده سازان مملکت اسلامیمان ایران و نیز همکاری صمیمانه با وزارت آموزش و پرورش را  می رساند .

 در ادامه ناظران وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن تقدیر از اجرای  مطلوب این طرح ،از روند برگزاری طرح بسته حمایتی مدارس غیر دولتی توسط مجموعه جامعه تعلیمات اسلامی ابراز رضایت نموده و اظهار امیدواری نمودند که استان یزد بویژه جامعه تعلیمات اسلامی یزد به عنوان مجموعه پیشرو در امر آموزش و پرورش ، بتواند الگویی برای دیگر استانها در پیاده سازی این طرح باشد .

گفتنی است :جهت حفظ  شأن آموزشگاه (دانش آموزان ، کادر و دبیران محترمش ) همیشه از سوی موسس جامعه تعلیمات اسلامی علی اکبر رئوف از  طرح مزبور  با نام طرح معین مدارس دولتی نام برده می شود . 

 

شایان ذکر است : موسسه فرهنگی جامعه تعلیمات اسلامی یزد  در سال 1334 با همت والای مرحوم حجت الاسلام حاج سید علی محمد وزیری  و نیز کمک خیرین در  یزد بنا نهاده شد و هم اکنون   در قالب 17   آموزشگاه در یزد و شهرستان مهریز، بالغ  به 5800 دانش آموز و 800 نفرکادر  را در اختیار دارد که با افزوده شدن مدارس دولتی طرح بسته حمایتی مدارس غیر دولتی قریب به 2000 دانش آموز مدارس دولتی نیز تحت پوشش جامعه تعلیمات اسلامی یزد قرار گرفته و فرصت شغلی مناسبی نیز برای بیش از  100 نفر از نیروهای آموزش دیده توسط این مجموعه جهت آموزگاری فراهم گردیده است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا