نقد یزدفردا توسط فردائیان( 17):

مدیریت میبد آدینه :یزدفردا به نمایندگی از سایت های اطلاع رسانی خود را فدا کرد تا مسئولین گوشه نظری هم به این صنف داشته باشند.


یزدفردا "مدیریت پایگاه اطلاع رسانی میبد آدینه  در یاد داشتی ضمن ابراز محبت به فردائیان   به مطالب مفیدی   نیز اشاره نموده اند که ضمن تبریک  روز خبرنگار به خبرنگاران گمنام فضای سایبر و تشکر از همراهی  همکاران میبد آدینه با فردائیان  عینا منتشر می شود .


بی شک امروزه اطلاع رسانی یکی از پایه های مهم هر جامعه به حساب میآید.

این مهم میتواند در روند حرکت جامعه نقش بسزایی داشته باشد . اطلاع رسانی صحیح قدرت انتخاب و تصمیم گیری صحیح را به مردم میدهد و مردم را به آنچه باید داشته باشند و ندارند آگاه میسازد. اطلاع رسانی صحیح است که ما را با پیشرفت و تکامل جهان همیار میسازد اما باید گفت حمایت نكردن از رسانه‌های اینترنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکلات مالی و نداشتن اینترنت مناسب در داخل، از مشکلاتی است که این نوع رسانه‌ها با آن درگیریند که به عنوان مثال سایت یزد فردا تا مرز تعطیلی کشیده شد .

اما با عشق و علاقه ای که مدیریت این سایت داشته اند شاهد جان گرفتن این سایت خبری هستیم.حرف یزد فرا و درد دل این سایت حرف و درد اکثر سایتهای خبری بود که به نمایندگی از سایت های اطلاع رسانی خود را فدا کرد تا مسئولین گوشه نظری هم به این صنف داشته باشند.
آغاز به کار مجدد سایت خبری یزد فردا را تبریک میگویم.
شروع مجدد یزد فردا امید و شوقی تازه در دل هایمان ایجاد کرد تا بتوانیم همچنان در مکانی گرم ، مهربان و صمیمی با به اشتراک گذاشتن دغدغه ها ، اندیشه ها ، دیدگاهها ، نگاهها و پنداشته ها و صد البته احساس هایمان استوارتر از قبل در پیشبرد کمی و کیفی امر شریف اطلاع رسانی ، جمعی صمیمی و دوست داشتنی را تشکیل دهیم .
برای شما و فردائیان  آرزوی موفقیت و سربلندی را از درگاه خداوند منان خواهانم

 

یزدفردا


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا