بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه گروه پیشگامان کویر:

اعلام آمادگی گروه پیشگامان کویر برای تامین شبکه فیبرنوری کشور


یزدفردا "وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هئیت همراه از غرفه گروه پیشگامان کویر یزد بازدید و از نزدیک با روند فعالیت های این گروه در ایران و سطح بین الملل آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر شانزدهمین دوره نمایشگاه الکامپ تهران با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموز ش و پرورش و دیگر مسئولان در آیینی افتتاح شد. در این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه از غرفه گروه پیشگامان کویر در سالن 35 بازدید کرد.

تقی پور در این بازدید با حضور در غرفه گروه پیشگامان کویر در دیدار با یکی از مدیران گروه با فعالیت های داخل کشور و حوزه بین الملل بزرگترین تعاونی فعال فناوری اطلاعات کشور آشنا شد.

در این دیدار یوسفی، رئیس کمیته راهبری بانک الکترونیک پیشگامان کویر گزارشی از عملکرد شرکت های اقماری و استانی گروه ارائه کرد.

خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، رئیس هیئت مدیره این شرکت و برخی از معاونین وزیر، تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در این بازدید همراهی می کردند، گروه پیشگامان کویر آمادگی گروه پیشگامان کویر را برای تامین شبکه فیبرنوری کشور اعلام کرد. همچنین آمادگی گروه برای اجرای اپراتور چهارم نیز به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد.

رئیس کمیته راهبری بانک الکترونیک پیشگامان کویر در گزارش خود با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از آخرین روند فعالیت اولین بانک الکترونیک کشور، وضعیت فیبرنوری بین الملل آبهای آزاد، گزارش روند توسعه و مشکلات در واگذاری اینترنت پرسرعت در سراسر کشور و ... گزارشی ارائه کرد.

دکتر تقی پور که بیشترین زمان بازدید خود از نمایشگاه الکامپ را در غرفه پیشگامان کویر گذارند، با تمجید از فعالیت های صورت گرفته گروه پیشگامان کویر قول مساعدی برای حل مسائل مطرح شده داد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا