میرحسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد:چهره واقعی تیم را به نمایش گذاشتیم

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت:در بازی با هاوش گنبد چهره واقعی تیم یزد را به نمایش گذاشتیم تا نشان دهیم جایگاه تیم ما کجاست.

عباسعلی میرحسینی با اشاره به بازی احساسی تمیش در زمان شروع مسابقه افزود: کار سختی در این بازی داشتیم و می بایست علاوه بر شکست تیم هاوش از پس تماشاگران پر شورو بی شمار گنبدی نیز بر می آمدیم و با جو روانی ایجاد شده مقابله می کردیم.

وی ادامه داد: بر اثر فشار روانی که هواداران و تماشاچیان تیم گنبد در سالن ایجاد کرده بودند،نبض بازی از دست بازیکنان خارج شده بود ونتوانستم در ست های اول و دوم امتیازات مطلوب را کسب کنیم و برنده بازی باشیم.

میرحسینی خاطر نشان کرد: با صحبت هایی که با بازیکنان در پایان ست دوم انجام دادیم توانستیم از این وضعیت خارج و روحیه تیمی را تقویت کنیم .

مرد اول کادر فنی تیم والیبال پیشگامان تصریح کرد: برگرداندن یک بازی باخته آن هم در مقابل دیدگان بیش از 4000 تماشاگر تیم حریف کار ساده ای نبود که با همت بازیکنان تیم و توکل بر خدا حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه از بازی شاگردانش رضایت کامل دارد افزود:اشتباهاتی در بازی داشتیم که قابل پیش بینی بود و درصد زیادی از آن به خاطر فضای مسابقه و جو سالن بود.

بازیکن سال های دور تیم ملی ایران ضمن تقدیر از همکاران خود در کادر فنی تیم گفت: این پیروزی را به هواداران تیم تقدیم می کنم چراکه سرمایه های اصلی ورزش والیبال هواداران ما هستند.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر در پایان تاکید کرد:نباید با چند برد به خود مغرور شویم وباید تمرینات تیم راجدی تر و ایده آل تر برنامه ربزی کنیم تا از روند پیروزی هایمان دور نشویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا