یزدفردا:یکی از دانشجویان حاضر در جلسه صبح گذشته دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در حضور حسن روحانی نامزد کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شدت از مدیریت این دانشگاه آزاد واحد یزدانتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار یزد فردا، پس از حضور حسن روحانی در دانشگاه آزاد یزد و بیان دیدگاه های خود در خصوص مدیریت کشور، دانشجویان سوالات کتبی و شفاهی خود را مطرح کردند.
در پایان جلسه یکی از دانشجویان به قرائت متنی انتقادی نسبت به نحوه مدیریت دانشگاه آزاد یزد و مقایسه شرایط فعلی آن با جامعه پرداخت.
در این متن آمده است:
حجه الاسلام  و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
سلام علیکم
شمایی که قرار است رئیس جمهور دولت تدبیر و امید این کشور شوید انشاء ا... .
آیا شما هم قرار است پس از رئیس شدن همچون آقای کامران دانشجو، جواب نامه های دانشجویان و مردم را ندهید ؟!
ما وظیفه شرعی خود دانسته، بنا به جایگاه دانشگاه در بیانات رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" چند نکته را در مورد دانشگاه به حضورتان عارض شویم:
1- دانشگاه ما هم مثل فضای سیاسی داخل کشور، درگیر کش و قوس های عجیبی است؛ آنچنان که شمار و نام افراد پیشنهادی برای سمت ریاست دانشگاه، همچون تعداد و نام کاندیداهای ریاست جمهوری دور یازدهم بی شمار گشته وهنوز مدیری متعهد، متدین و ولایت مدار یافت نگشته است.
2- این کشور نیز همچون دانشگاه ما از شجره و خون پاک شهیدان تنومند گشته است؛ خشت خشت این نظام حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی صادقانه خدمتگزاران مردمانی است که جان خود را در راه آرمان های مقدس این نظام هدیه کرده اند، اما مدتی است این نظام مقدس ملک شخصی افرادی شده که با نام آقا زاده ها، هرچه در این ملک قصبی مسلمین می خواهند انجام می دهند چون آقا زاده هستند و با باند بازی هایی همچون دانشگاه ما، عضو هئیت های علمی ، سیاسی، معاونت ها و تمامی پست های مهم و حساس دولتی می شوند و جالب تر آنکه هر کدامشان نیز دارای چندین شغل و سمت بوده که عملا زمان هر گونه فعالیت را برای سایر مشاغل غیر ممکن می سازد و به بهانه توهین به ولایت و نظام، فرصت هرگونه انتقاد را از همگان می گیرند.
آقای روحانی آیا شما می توانید این وضع نابسامان کشور را همچون رئیس دانشگاه ما که اکنون بالغ بر 18 ماه است حکم ندارد عوض کنید؟!!!!
"والسلام علی من اتبع الهدی"

به گزارش یزدفردا چندی پیش نیز بیانیه ای از طرف انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد مبنی بر ضعف مدیریتی این دانشگاه ناشی از عدم تمدید حکم ریاست، در این سایت خبری منتشر شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا