رییس مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته گروه انتخاب گفت: این مرکز رشد در پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور حضور یافته است.

دکتر محسن حاج کاظمیان با بیان این مطلب گفت: مرکز رشد لوازم خانگی با دو طرح برگزیده ملی در این نمایشگاه حضور یافته اند و این دو طرح در کشور برگزیده شده است.

وی افزود: توجه به دو شاخص اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی در انجام طرح های پژوهشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است برای این پروژه ها پیوست ارتباط با صنعت و اجرایی نمودن آن بررسی شود.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب ادامه داد: پژوهش و فناوری از سیاست‌های اصلی کشور برای دستیابی به توسعه پایدار است که این امر به خوبی در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه سلامت منعکس شده است.

وی با اشاره به سیاست جامع علم و فناوری افزود: لازم است امروز چرخه علم و فناوری بر مبنای زندگی و تولید ثروت، اقتصاد و فرهنگ قرار گیرد و این فرهنگ در جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، اجرایی شود.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه نقطه امیدی برای پژوهشگران است، افزود: رویکرد برپایی این نمایشگاه توجه به ایده‌های خلاقانه و بر طرف نمودن نیازهای تحقیقات و پژوهشی دستگاه‌ها بوده است.

دکتر محسن حاج کاظمیان ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش به جامعه دانشگاهیان به ویژه پژوهشگران و تلاشگران عرصه پژوهش گفت: امیدوارم که این دانشگاه و مرکز رشد بتواند با همت اساتید نقش ارزنده خود را در تحقق این هدف و دستیابی کشور به اقتصاد دانش بنیان بر پایه پژوهش ایفا نماید.

رییس مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته گروه انتخاب تصریح کرد: طرح لباسشویی دیواری این مرکز رشد در سطح کشور از جایگاه خوب و قابل توجهی برخوردار شده است و علاقمندان از این طرح استقبال بسیار زیادی کرده اند و این طرح جز طرح های برگزیده کشوری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا