یزدفردا:ماموران پليس شهرستان ابركوه استان يزد، با انجام يك عمليات منسجم و برنامه ريزي شده سارقان 44 راس دام را كمتر از 6 ساعت شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، با توجه به اعلام سرقت 44 راس گوسفند از داخل يكي از دامداري هاي شهر ابركوه، بلافاصله اكيپي از ماموران آگاهي و كلانتري مركز به سرپرستي فرمانده انتظامي شهرستان تشكيل و تحقيقات لازم در خصوص شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت شروع شد.

سرهنگ "احمد غلامزاده" فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه در ادامه گفت: با توجه به اينكه ماموران در ساعات اوليه سرقت وارد صحنه شده بودند احتمال خروج دامهاي سرقتي از داخل شهر بسيار كم بود به همين منظور راههاي خروجي شهرستان توسط عوامل گشتي زير نظر گرفته شد.

وي در ادامه ضمن اشاره به انجام تحقيقات لازم و انجام كار اطلاعاتي بيان كرد: با بررسي صورت گرفته مشخص شد احشام سرقت شده در يكي از مكان هاي عمومي شهر مخفي شده اند و سارقان قصد بارگيري و خروج احشام به استان هاي همجوار را دارند.

غلامزاده افزود: محل مورد نظر توسط ماموران محاصره شد و سارقان ظرف مدت 6 ساعت هنگامي كه قصد بارگيري و خروج 44 راس احشام سرقتي را داشتند دستگير و به اداره پليس منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه تصريح كرد: دو سارق به نام هاي "الف.ر" 27 ساله و "م.د" 34 ساله در بازجويي انجام شده به نحوه و چگونگي سرقت خود اعتراف كرده و با تشكيل پرونده مربوطه تحويل مقامات قضائي شدند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا