به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و  فوریت های پزشکی استان یزد آیین آغاز پروژه شروع به ساخت پایگاه اورژانس 115 و اولین سایت تخصصی آموزشی فوریت های پزشکی استان به یاد مرحوم محمد علی جوکار مورخ پنجشنبه 20 آذرماه با حضور مسئولان استانی برگزار شد .

دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد در اینباره گفت : این پایگاه خیری در محل انبار مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد واقع در آزادشهر یزد قرارداردکه زمین آن توسط دانشگاه می باشد که کلیه هزینه های ساخت و تجهیزآن بالغ بر حدود یک میلیارد تومان را فرزندان خیر محمدعلی جوکار به یاد پدر گرامیشان متقبل شده اند.

وی با اشاره به این که مساحت این مرکز بالغ بر 600 متر مربع می باشد خاطرنشان کرد: هزینه کلیه امکانات و تجهیزات این مرکز را خیر گرانقدر متقبل شده است.

به گفته وی این مرکز به ارائه خدمات آموزشی فوریت های پزشکی به دانشجویان و عموم مردم می پردازد.

 دکتر احمد دهقان  ضمن قدردانی از خانواده و فرزندان مرحوم محمدعلی جوکار که کل هزینه ساخت این پایگاه و اولین مرکز آموزش فوریت‌های پزشکی استان را متقبل شده‌اند، گفت: احداث این پایگاه با توجه به ساخت آپارتمان‌های متعدد در اطراف منطقه و تراکم جمعیت موجود در منطقه آزادشهر و همچنین نبود مرکز آموزشی مجهز ، امری اجتناب ناپذیر و ضروری بود، لذا از خیرین محترم دعوت به مشارکت شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا