یزدفردا:فرمانده انتظامي استان يزد گفت: طرح مكنا به عنوان گامي مهم در جهت تكريم ارباب رجوع و نيازهاي شهروندان در راستاي تحقق اهداف پليس جامعه محور است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پليس، سرهنگ " ايرج كاكاوند" در حاشيه بازديد از روند اجرائي طرح مكنا در كلانتري 14 ابوذر بيان كرد: هدف از اجراي اين طرح ارتقاء مديريت کيفيت در مراکز انتظامي و فرآيند رفتاري كاركنان پليس است؛ اميدواريم با اجراي طرح مكنا به نحو شايسته اي افزايش ميزان رضايتمندي مردم و مراجعان را به دنبال داشته باشيم.

وي اظهار داشت: طرح مكنا با هدف اصلاح وضعيت محيط ، خوشايند سازي، تحول در نيروي انساني و همچنين اصلاح فرايندها در رويكرد جامعه محوري نيروي انتظامي است و ساماندهي وضعيت كلانتري ها و پاسگاه ها براي ارائه خدمات مناسب تر و مطلوب تر به شهروندان را در پي دارد.

سرهنگ كاكاوند جلب رضايت شهروندان را يكي از اولويت هاي كاري پليس دانست و تاكيد كرد: موفقيت در كار بدون رضايت و اعتماد و همچنين همكاري و مشاركت شهروندان يا ميسر نيست و يا نتيجه مطلوبي در پي نخواهد داشت، از اين رو تلاش ما بايد در جهت اجراي صحيح طرح مكنا باشد.

وي تكريم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندي را دو نكته بسيار مهم در اجراي اين طرح ياد كرد و ادامه داد: اين طرح با جديت در استان يزد دنبال مي‌شود و وضعيت كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها براي ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم ساماندهي مي‌شوند.

فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تاكيد بر پيگيري روند اجرايي مكنا توسط معاونين و رؤساي پليس هاي تخصصي يادآور شد: امروز رويكرد پليس و نگاه پليس به سوي جامعه محوري است از اين رو در راستاي تحقق اين مهم، اجراي هدفمند و اصولي طرح مكنا در واحد هاي پليس بسيار مهم است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا