مدیرکل ثبت بناها و بافت های تاریخی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور به منظور ثبت آثار تاریخی و آبشار سفیده در ندوشن حضور یافت.

دکترفرهاد نظری مدیرکل ثبت بناها و بافت های تاریخی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور روز گذشته به منظور ثبت آثار تاریخی و آبشار سفیده و بازدید از آثار وابنبه تاریخی به ندوشن سفر نمود.در این بازدید چند ساعته مدیرکل ثبت بناها و بافت های تاریخی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور،وی از آثار و ابنیه تاریخی ندوشن بازدید به عمل آورد.

آبشارسفیده ندوشن از نظر موقعیت جغرافیایی از توابع شهر ندوشن است،آب این آبشار شور و نمکین می باشد و در اطراف این ابشار قندیل های نمکی زیبایی وجود دارد و دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد،درضمن دارای طبیعتی زیبا و خوش آب و هوایی می باشد.

گزارش دقیقی از ابعاد آبشار منتشر نشده است.حجم آب خروجی آبشار در فصول مختلف سال متفاوت است و در فصل بهار به حداکثر خود می‌رسد و آب خروجی آبشار در فصل زمستان در حالت یخ زده به چشم می خورد که بسیار زیباست.

وزش باد و مناظر زیبای روبرو دریچه جدیدی از لذت طبیعت گردی را به روی شما باز خواهد کرد.آبشار سفیده زیباست اما آنچه این سفر را برای شما دلپذیرتر و به یادماندنی‌تر می‌کند سختی و مشکلات راه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا