شاگردي که پس از سوء استفاده از اعتماد صاحبکارش مبلغ 37 ميليون ريال از حساب وي به سرقت برده بود ، از سوي کاراگاهان پليس فتا استان البرز شناسايي و دستگير شد.
به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «يزدان نيکنام» رئيس پليس فتا استان البرز در تشريح اين خبر گفت : در پي شکايت شخصي مبني بر برداشت 37 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي وي پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرارگرفت.
وي افزود: در بررسي حساب شاکي مشخص شد که مبلغ 37 ميليون ريال از حساب مالباخته به صورت اينترنتي برداشت شده است بنابراين ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي و استفاده از شيوه هاي کشف نوين جرم دريافتند که متهم در چندين مرحله اقدام به خريد اينترنتي کرده است.
ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقيقات شبانه روزي موفق به شناسايي مجرم و دستگيري وي شدند .

رئيس پليس فتا استان البرز گفت: متهم دستگير شده در بازجويي هاي ماموران در خصوص نحوه برداشت وجوه از حساب شاکي اذعان داشت که چندي پيش به عنوان شاگرد در مغازه شاکي مشغول به کار شدم و با اعتمادي که صاحبکارم به من داشت کارت عابر خود را در اختيارم قرار داده بود تا اينکه پس از مدتي وسوسه شدم تا رمز دوم کارت را فعال کنم تا در موقع نياز اقدام به برداشت وجه از آن نمايم .
سرهنگ نيکنام افزود : مدتي از اين ماجرا گذشت تا اينکه صاحبکار متهم وي را از مغازه اخراج کرد و در پي اين عمل وي ، او به اين فکر افتاد تا اين اقدام صاحبکارش را تلافي کند .
متهم به تدريج و در فواصل زماني متعدد اقدام به برداشت 37 ميليون ريال از حساب صاحبکارش مي کند که در نهايت دست وي رو شده و توسط پليس دستگير مي شود .

سرهنگ نيکنام در پايان با هشدار به شهروندان از آنها خواست تا کارت عابر بانک خود را در اختيار هيچ فردي قرار ندهند و عمليات هاي بانکي را شخصاً انجام دهند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا