استاندار يزد از دست اندركاران امر خواست تا نسبت به تهیه طرحی اجرایی و عملیاتی جهت جمع بندی کلیه مباحث مربوط به این امراقدام کنند و آنگاه ادامه داد: انتظار دارم تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به ارائه طرحي كه نشانگر نقش، كاركرد و ساختار اين مجموعه باشد اقدام كنيد و همچنين معلوم نماييد كه احداث اين برج چه نيازهايي را به صورت مشخص در استان بر طرف خواهد كرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه بررسی احداث برج IT در یزد صبح روز یکشنبه ۲۳ آذرماه در دفتر استاندار یزد و با حضور سید محمد میرمحمدی برگزار شد.
 در این نشست كه "رضايي" معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استاندار و " فداكار" مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری یزد نیز حضور داشتند، توضیحات لازم درخصوص سابقه اين طرح و اقدامات انجام شده پیرامون اجرای آن در یزد به استاندار ارائه شد.
استاندار يزد پس از شنیدن گزارشات ارائه شده از سوی حاضرین، احداث چنین اماكني را نیاز آينده استان دانست و اين امر را در راستای یکی از محورهای تعريف شده جهت توسعه استان یعنی گسترش پارک های علم و فناوری و توسعه مراکز علمی و پژوهشی در استان ذكر كرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته، معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری قول مساعد دادند تا در خصوص احداث و بهره برداری از برج IT در استان همکاری و مساعدت لازم را مبذول دارند و اكنون فرصت مناسبی برای بهره گیری از این امکان به وجود آمده است.
 عالی ترین مقام اجرایی استان در ادامه از دست اندركاران امر خواست تا نسبت به تهیه طرحی اجرایی و عملیاتی جهت جمع بندی کلیه مباحث مربوط به این امراقدام کنند و آنگاه ادامه داد: انتظار دارم تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به ارائه طرحي كه نشانگر نقش، كاركرد و ساختار اين مجموعه باشد اقدام كنيد و همچنين معلوم نماييد كه احداث اين برج چه نيازهايي را به صورت مشخص در استان بر طرف خواهد كرد.
گفتني است در پايان مقرر شد تا حداكثر ظرف مدت 10 روز آينده طرح مذكور آماده و جهت تصميم گيري و جمع بندي لازم به استاندار يزد ارائه گردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا