تيم هاي يزد ، اصفهان ، البرز و مازندران به دور دوم رقابت هاي ليگ برتر كبدي كشور راه يافتند.

مرحله مقدماتی نهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی از روز پنج شنبه 20 آذرماه به طور همزمان در دو منطقه یزد و بندرعباس با حضور 16 تیم آغاز شد.

براین اساس رقابت های گروه یک این مسابقات با حضور تیم های هیئت کبدی یزد، استقلال ساری، هیئت کبدی کرمانشاه، شهرداری چهارباغ البرز، برادران خوش قلب طوسی کلات، هیئت کبدی رامهرمز، دولت آباد اصفهان و هیئت کبدی کرمان به میزبانی استان یزد برگزار تيم هاي حاضر در دو گروه چهار تيمي با هم به رقابت پرداختند كه از هر گروه دو تيم به مرحله نهايي اين رقابت ها راه پيدا كردند.

در آخرين روز اين مسابقات چهار ديدار برگزار شد كه از گروه الف تيم يزد با نتيجه 45بر 37 از سد تيم كرمان گذشت و تيم اصفهان هم با نتيجه 59 بر 35 نماينده خراسان رضوي را شكست داد.

در گروه ب نيز تيم مازندران با نتيجه 37 بر 35 و تيم البرز با نتيجه 51 بر 36 به ترتيب مقابل تيم هاي كرمانشاه و خوزستان به پيروزي دست يافتند.

با پايان يافتن اين رقابت ها تيم هاي يزد و اصفهان از گروه الف و تيم هاي مازندران و البرز از گروه ب به مرحله نهايي ليگ برتر كبدي آقايان كشور راه پيدا كردند كه بايد با چهار تيم صعود كرده از منطقه دو به رقابت بپردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا