طبس- قلی زاده ثالث/ حمزه سپهریان ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی مقدمات ارائه خدمات ویژه به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر اظهار داشت: این موسسه به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران است.

وی افزود: برنامه‌های ارزشمندی از سوی آستان قدس رضوی تحت مدیریت توانمند اسلامی حضرت آیت‌الله واعظ طبسی به منظور استقبال از زائران در ایام رحلت حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: رسالت موسسه به عنوان میقات‌الرضا می‌طلبد که خدمات ویژه‌ای را به صورت شبانه‌روزی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر و 19 مجتمع فرهنگی رفاهی در 5 استان کشور پیش‌بینی کنیم.

مدیرعامل موسسه حضرت حسین‌بن موسی الکاظم(ع) طبس با استناد به روایات اسلامی خدمت‌رسانی به زائران را براساس عزت و تکریم و انتقال ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(س) را به مردم از محبوب‌ترین کارها دانست و افزود: استفاده از تمامی توان و ظرفیت مؤسسه، نیروها و فعالیت شبانه‌روزی از 26 آذرماه تا 5 دی ماه به منظور فراهم کردن امکانات و ارائه خدمات به زائران در دستور کار موسسه قرار گرفته است.

سپهریان فعال کردن ایستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و خدماتی در 22 پایگاه، پیش‌بینی و رفع مشکلات احتمالی (سوخت، آب شرب، وسایل بهداشتی، یخ‌زدگی آب، نواقص تاسیساتی، سیستم گرمایشی)، تردد چند اکیپ سیار به صورت مجهز در مسیر مجتمع‌ها برای رفع مشکلات احتمالی زائران را از جمله فعالیت‌هایی دانست که در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر و 19 مجتمع فرهنگی رفاهی حضرت امام رضا(ع) پیش‌بینی شده است.

وی از انتشار چهاردهمین شماره نشریه داخلی موسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) خبر داد و گفت: این نشریه در تیراژ 5 هزار نسخه چاپ شده که علاوه بر معرفی خدمات آستان قدس رضوی و فعالیت‌های موسسه در شهرستان‌های طبس، کاشمر و 19 مجتمع فرهنگی رفاهی و نمازخانه میان راهی حضرت امام رضا (ع) در 5 استان کشور به موضوعات متنوع و ارزشمند فرهنگی نیز پرداخته شده است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا