ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر" با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، فرماندار ابرکوه وجمعی جمعی از مردم ، خانواده‌های معظم شهدا و مسوولان شهرستان ابرکوه علی اکبر اسحاقی بعنوان بخشدار جدید بخش بهمن معرفی شد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بعداز ظهر روز دوشنبه درآیین تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش گفت : بخش بهمن سرشار از ظرفیت های  بالی کشاورزی ، معدنی وراههای مواصلاتی است که باید با مدیریت مناسب از این ظرفیت ها برای کمک به رشد وتوسعه این بخش استفاده کنیم.
محمد علی طالبی اظهار کرد: با اتحاد ، همدلی مردم ومسوولان وهم افزائی نیروها با پشتیبانی  مسوولان استان برای رشد وتوسعه بخش بهمن  تلاش کنیم .
وی بااشاره به سال اقتصاد فرهنگ ، باعزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: با نگاه دولت یازدهم که اختیاراتی درمسوولان گذاشته است برای کاهش مسائل ومشکلات مردم تلاش کنیم .
معاون استاندار یزد بابیان اینکه بخشدار جدید بخش بهمن از نیروهای فعال شهرستان و از معلمان خوشفکر می باشد که برای تصدی این پست سیاسی آزمون‌های متعددی را گذرانده است افزود: از وی می‌خواهیم با تعامل با مردم، مسئولان و امام جمعه برای رشد وشکوفائی این بخش وخدمت به مردم تلاش کند.
فرماندار ابرکوه هم در این آیین گفت: مشکلات بخش بهمن و شهرستان ابرکوه مشکلاتی است که سالیان سال مردم با آن بخصوص بحث خشکسالی با آن روبرو هستند .
سید نبی رسولی اظهار کرد: مسوولان استان برای رشد توسعه این شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته نسبت به دیگر شهرستانها ، اعتبارات را افزایش دهند.
وی تصریح کرد: این شهرستان واین بخش یکی ازشهرستانهای کشاورزی استان یزد است که باید دولت با پرداخت تسهیلات کشاورزان رادرتغییر الگوی کشاورزی وکاشت محصولات کم آبخواه وهمچنین توسعه صنعت کم آبخواه یاری دهد.
نماینده عالی دولت درابرکوه ، وظیفه مسئولان را خدمت بی منت و صادقانه به مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود:مردم در همه دوران انقلاب، وظیفه خود را نسبت به ای نظام انجام دادند.
امام جمعه بخش بهمن هم بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری  افزود: درنظام اسلامی همه مسوولان باید برای خدمت کردن به مردم از هم گوی سبقت بگیرند .
حجت‌الاسلام رضا علیزاده  بابیان اینکه بخشدار جدید بخش بهمن فردی ولایی و رزمنده است اظهار کرد: هر مسوولی که خطوط قرمز نظام را رعایت کند به او درجهت رشد وتوسعه منطقه همکاری می‌کنم .
وی با تاکید براینکه فلسفه وجودی مسوولان  خدمتگزاری به مردم است افزود: همه مسوولان باید درمقابل وظیفه ای که نظام برعهده آنان گذاشته خوب عمل کنند.
حجت محمدی بخشدار سابق بخش بهمن هم گزارش کوتاهی از فعالیت‌های مدت 40ماه خدمت در بخشداری رابه مسوولان ومردم ارائه کرد.
بخشدار جدید بخش بهمن با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت: برای رشد وتوسعه بخش بهمن از همه ظرفیت ها باتعامل با مردم ومسوولان تلاش خواهم کرد.
علی اکبر اسحاقی باقدردانی از بخشداران سابق دولت های گذشته اظهار کرد: با تعامل، همیاری و همدلی بامردم و حمایت های مسوولان این کار تحقق خواهد یافت .
معاون سیاسی استاندار یزد دراین آئین از خدمات حجت محمدی بخشدار سابق بخش بهمن که حدود 40 ماه در این پست به خدمت مشغول بود قدردانی و علی‌اکبر اسحاقی که از سوی استانداریزد به عنوان بخشدار جدید بخش بهمن منصوب شده است معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا