مسائل ومشكلات محله آبشور يزد با حضور نماينده مردم شريف يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي،‌ فرماندار يزد و جمعي از مديران ادارات ونهادهاي شهرستان بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در اين ديدار با بيان اينكه اعتبارات و امكانات دولتي جوابگوي نيازها و خواسته هاي مردمي نيست افزود: خوشبختانه با اجراي صحيح اصل 44 قانون اساسي و نيز تعامل ميان سه قوه ي مجريه،‌مقننه و قضائيه در اجراي اين قانون، مسير مشاركت مردم در حل مسائل هموار شده است.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه شهرداري يك نهاد عمومي غير دولتي است كه با توجه به درآمدهاي كسب شده از سوي مردم، هزينه مي كند اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض از سوي مردم مي تواند زمينه را براي ارائه خدمات بهتر از سوي شهرداري به مردم فراهم نمايد.

وي با اعلام اينكه در سالجاري و آينده بحث آسفالت معابر، ميادين و كوچه ها و بهبود نما و منظر شهري در اولويت هاي كاري شهرداري بوده است خاطرنشان كرد: در سالهاي گذشته با توجه به ضرورت تشخيص داده شده تقاطع هاي غير همسطح در سطح شهر يزد احداث كه اعتبارات زيادي را به خود اختصاص داده است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان با بيان اينكه رسيدگي به مشكلات زيست محيطي به عنوان جدي ترين مطالبه مردم در فرمانداري در دست پيگيري است تصريح كرد: در روزهاي گذشته براي چهارمين بار از منطقه كشتارگاه بازديد شده كه با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته از فرمانداري و نيز همت دستگاههاي اجرايي اقدامات قابل توجهي در رفع مسائل و مشكلات آن انجام شده است.

شاكري شمسي ابراز اميدواري كرد: در آينده ي نزديك برخي ديگر از مسائل و مشكلات اين منطقه مرتفع خواهد شد.

فرماندار در پاسخ به برخي از مسائل و مشكلات پارك بزرگ شهدا واقع در ميدان امام رضا(ع) از سوي مردم گفت: طي بازديد از اين پارك مشاهده شد اقدامات خوبي صورت گرفته و پيشرفت امور عمراني پارك از سرعت خوبي برخوردار است.

شاكري شمسي افزود: طرح فاضلاب محله آبشور نيز توسط مشاورين در دست تهيه است كه با تصويب آن،‌ عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

فرماندار يزد در اين ديدار در خصوص نصب پل عابر پياده و ساماندهي پاركينگ دوره محله اي آبشور قول پيگيري و مساعدت داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا