طرح پژوهشی نغمه‌ شکرانه مربی فرهنگی کانون استان یزد، با عنوان 'تاثیر شعرخوانی بر رشد و خلاقیت ادبی اعضای کانون در سال 93' برگزیده‌‌ی کشوری هفتمین جشنواره‌ی هفته‌ی پژوهش شد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این پژوهش‌گر جوان پژوهش خود را در قالب طرح پژوهشی و با محور خلاقیت کودک و نوجوان انجام داده است.
وی با تهیه و تنظیم پرسش‌نامه برای مربیان و کارشناسان کانون و میزان رشد و خلاقیت ادبی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی چهار یزد را در جلسه‌های متعدد شعرخوانی مربیان ادبی و فرهنگی از خردادماه تا مهرماه مورد بررسی قرار داده است و براساس داده‌های به دست آمده طرح پژوهشی خود را ارائه داده است.
فراخوان هفتمین جشنواره‌ی هفته‌ی پژوهش با هدف فراهم‌ساختن زمینه‌های رشد و ارتقای پژوهش‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان و گردآوری و بهره‌برداری از آثار منتخب و با محوریت آثار پژوهشی اعضا و مربیان خردادماه سال 93 به مراکز فرهنگی هنری ارسال شد.
لازم به ذکر است، در جشن پژوهش کانون استان یزد از این مربی پژوهش‌گر تجلیل شد. این در حالی است که 26 آذرماه، از وی در آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره‌ی هفته‌ی پژوهش کانون برگزار خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا