عملیات نجات دختر بچه سه ساله که در میان شعله‌های آتش گرفتارشده و در آستانه مرگ قرار داشت با شجاعت آتش‌نشانان یزدی به موفقیت گره خورد و زندگی دوباره‌ای نصیب دختر سه ساله شد.

عملیات نجات دختر بچه سه ساله  که در میان شعله‌های آتش گرفتارشده و در آستانه مرگ قرار داشت با شجاعت آتش‌نشانان  یزدی به موفقیت گره خورد و زندگی دوباره‌ای نصیب دختر سه ساله  شد.

       به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری یزد  ، دختر بچه سه ساله ای که در میان شعله‌های آتش گرفتارشده و در آستانه مرگ قرار داشت با حضور به موقع آتش نشانان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد .

     سید عباس میرشمسی سرپرست سازمان آتش نشانی یزد در تشریح این حادثه گفت : در پی تماس تلفنی باستاد فرماندهی 125 در ساعت 12:11 روز سه شنبه مورخ هیجدهم آذر ،  مبنی بر اعلام حریق منزل مسکونی خبر داد که بلافاصله یک دستگاه خودروی اطفای حریق از ایستگاه شماره 2به بلوار شهید دشتی اعزام گردید.

 وپرسنل عملیاتی در بدو ورود به محل ضمن ایمن سازی منطقه ، موفق شدند در کمترین زمان ممکن دختربچه سه ساله ای به نام نسترن قاسم زاده که در میان  شعله های آتش و دود محاصره شده بود را نجات و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام نمایند

    شایان ذکر است که که در اکثر حوادث این چنینی نقش عامل انسانی موثرو  بی احتیاطی وسهل انگاری والدین در تنها گذاشتن کودک وهمچنین عدم بستن شیر اصلی گاز منزل از علل حریق مذکور بوده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا