مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به نقش رسانه ها در رشد و توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: نمی توان نقش رسانه ها در رونق بخشی به ورزش را انکار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی در حاشیه بازدید از روزنامه پیمان یزد ضمن تلاش و قدردانی از زحمات مسئولین و خبرنگاران این روزنامه گفت: روزنامه پیمان یزد به عنوان رسانه ای فعال نقش اساسی در انعکاس عملکرد هیات ها و فعالیت های ورزشی در سطح استان دارد.

وی افزود: توسعه ورزش استان را مدیون رسانه‌ها هستیم که با دلسوزی و کارشناسی ارزنده و با درج نقاط ضعف و حتی راهکار زمینه توجه  تشکیلات ورزش استان را  فراهم  و در رشد توسعه متوازن ورزش استان نقش بسزایی ایفاء می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به جایگاه و نقش ممتاز رسانه ها در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: ورزش به دلیل شور و هیجان و رقابت، بدون انعکاس خبری نمی تواند موفق باشد و در این بین رسانه‌ها با پوششی که از این حوزه خبر ساز می دهند در رونق ورزش بسیار مثمرثمر هستند.

شریعتی با بیان اینکه موضوع ورزش به دلیل اهمیت بالای آن در جامعه و مخاطبان بسیار زیادش به  خصوص اقبال بالا و قابل توجه جوانان، با سایر حوزه ها متفاوت است، اظهار کرد: باور و اعتقاد ما براین است که نیاز جامعه به ورزش یک نیاز ضروری است، بنابراین با همه وجود باید برای توسعه این حوزه و پاسخگویی به این نیاز تلاش کنیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا