استاندار یزد در دیدار با "براری"، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مباحث مربوط به این حوزه در استان را مورد بحث ، بررسی و پیگیری قرار داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه بررسی برنامه‌های توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، با حضور معاون حقوقی وزیر ارتباطات، استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، رییس دانشگاه یزد و چند تن از نمایندگان بخش خصوصی روز چهارشنبه 26 آذرماه در دفتر این معاونت برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ، ضمن قدردانی از اهتمام وزارت ارتباطات به توسعه حوزه ICT در این استان گفت: وزارت ارتباطات ظرفیت‌های استان یزد را برای توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شناسایی کرده و با توجه به برنامه هایی که در دست دارد در مدت زمان کوتاهی، این استان می تواند به رشد قابل توجهی در این حوزه دست یابد.
"سید محمد میرمحمدی" با تاکید بر برنامه پیاده سازی دولت الکترونیک در استان یزد گفت: با توجه به تاکید دولت تدبیر و امید نسبت به پیاده سازی دولت الکترونیک در کشور ، در استان یزد نیز برنامه ریزی های طرح ریزی شده و هماهنگی های لازم با سایر ارگان ها صورت گرفته است.
استاندار یزد توسعه خدمات پست‌بانک در مناطق روستایی و محروم ، ارتباط رسانی به روستاهای فاقد ارتباطات و ارائه خدمات الکترونیکی در استان یزد را از اقدامات وزارت ارتباطات در این استان خواند و در پایان گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این استان با شتاب قابل توجهی همراه بوده و امیدواریم همچون گذشته با مساعدت موثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این پیشرفتها با شتاب بیشتری راه خود را ادامه دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا