محمد علی طالبی قائم مقام ستاد مرکزی دکتر عارف در استان یزد ازسفر دکتر عارف به یزد در روز یکشنبه خبرداد

یزدفردا :محمد علی طالبی قائم مقام  ستاد مرکزی دکتر محمد رضا عارف دراستان یزد  از سفر عارف به زادگاهش خبرداد. .

طالبی با اعلام خبر فوق افزود :یزد روز یکشنبه میزبان دکتر محمد رضا عارف تنها نامزد  یزدی ریاست جمهوری یازده ایران خواهد بود .

طالبی  در ادامه افزود :دکتر عارف در دیدار با مردم در مسجد روضه محمدیه  شرکت خواهد کرد و برنامه های دیگر این سفر روز شنبه اطلاع رسانی خواهد شد .

طالبی  با اشاره به این نکته  که  خانواده دکتر عارف متعهد و پایبند به قوانین و مقررات نظام  هستند اظهار داشت :وی استفاده نکردن خانواده عارف از هیچ گونه رانت دولتی در زمان معاون اولی ایشان  را از جمله خصوصیات این خانواده و شخص دکتر محمد رضا عارف دانست .

طالبی در ادامه افزود: دکتر عارف با تکیه به توانایی ها ، داشته ها علمی و قدرت مدیریت خود و بدون وابستگی به هیچ یک از اشخاص سیاسی در سیستم مدیریت کشوربه دولت راه پیدا کرد و در طول مدت مسئولیت  خود بدون  هیچ گونه عیب و نقصی به انجام وظایف خود پرداخته است .

حمید رضا کارگر رئیس ستاد شهرستان یزد و امور شهرستانهای استان ، مشارکت های مردمی ستاد دکتر محمد رضا عارف را بسیار خوب و قابل قبول عنوان کرد .

کارگر اظهار داشت : از هفته گذشته در تمام شهرستانهای استان ستادهای انتخابات دکتر عارف تشکیل شد و فعالیت خود را به صورت مستمر و جدی آغاز کرده اند .

وی حضور مهندس اولیاء و مهندس کلانتری را از جمله امتیازات ستاد دکتر عارف دانست و افزود از شنبه مورخ 18 /3/ 92 سخنرانی های متعددی توسط افرادی اهل فن و آگاه در تمام شهرستانهای استان برگزار خواهد شد .

وی در پایان افزود : امیدواریم خاطره خوش دولت خاتمی با ریاست جمهوری دکتر محد رضا عارف تکرارشود .

گفتنی است در پایان این جلسه مراسم جشن مبعث حضرت رسول (ص) در مجاورت ستاد مرکزی دکتر محمد رضا عارف در یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا