رئیس ستاد روحانی در یزد شفافیت مواضع ،برنامه محوری و حرکت بر مدار عقل و تدبیر را عامل اقبال بیشتر مردم به حجت الاسلام و المسلمین روحانی دانست.

دکتر محمد دهستانی با اشاره به اینکه نظر سنجی های اینترنتی و میدانی پس از مناظره های تلویزیونی حکایت از اقبال مردم به حجت الاسلام والمسلمین روحانی دارد اظهار داشت: شفافیت مواضع ،برنامه محوری و حرکت بر مدار عقل و تدبیرحجت الاسلام و المسلمین روحانی سبب این اقبال گسترده شده است و این ویژگی ها از شاخصه های متفاوت روحانی نسبت به دیگر کاندیداها است.

وی به حوزوی و دانشگاهی بودن حجت الاسلام و المسلمین روحانی اشاره کرد و اظهار داشت:حضرت امام (ره) بر وحدت حوزه و دانشگاه تاکید داشتند که حجت الاسلام و المسلمین روحانی هم حوزوی و هم دانشگاهی هستند و از هر دو مجموعه شناخت دقیق و صحیحی دارند و وی می تواند با منش ،رفتار و اعتدال علوی ظرفیت گروه های سیاسی را در مدیریت کشور که با بحران های داخلی و خارجی همراه شده است ،را به فرصت تبدیل کند.

رئیس ستاد روحانی افزود:حجت الاسلام و المسلمین روحانی می تواند با مدیریت مساله هسته ای ، اجماع داخلی و همراهی نیروهای مختلف سیاسی و دلسوزان کشور جلوی توطئه خارجی را بگیرد تا کمترین هزینه را به کشور وارد شود.

دکتر دهستانی در پایان اضافه کرد:با توجه به شاخص های بیان شده به نظر می رسد حجت الاسلام و المسلمین روحانی ارجح ترین گزینه در میان نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا