نامه وارده به یزدفردا :

(انتخابات مجلس هشتم 416 )

 حجت الاسلام صدرالساداتی هیچ نیازی ندارند که برای کسب رای ، خود را به یک شخصیت سیاسی گره بزنند(پاسخی به مطلب آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد که در تبلیغاتش از عکس آقای احمدی نژاد استفاده کند ؟! )

در پی انتشار مطلب آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد که در تبلیغاتش از عکس آقای احمدی نژاد استفاده کند ؟!  به قلم آقای محمد امامی   ،آقای رسول حسینی  یکی از هواداران حجت الاسلام صدرالساداتی  طی یاد داشتی که به یزدفردا ارسال شده به مطلب فوق پاسخ داده اند که عینا منتشر می شود

بسمه تعالی

حجت الاسلام صدرالساداتی هیچ نیازی ندارند که برای کسب رای ، خود را به یک شخصیت سیاسی گره بزنند وآقای صدرالساداتی قبلا هم  امام جمعه موقت محمد آباد بوده اند

 رسول حسینی


درباره اظهارات آقای محمد امامی منتشره در سایت یزدفردا  ، توجه ایشان و بازدید کنندگان محترم را به نکات ذیل جلب می نمایم :
1- همانطور که گفته اند مواضع آقای صدرالساداتی به حمایت منصفانه از آقای دکتر احمدی نژاد است همان موضعی که بارها رهبر فرزانه ما اظهار داشته اند ، اما ایشان هیچ نیازی ندارند که برای کسب رای ، خود را به یک شخصیت سیاسی گره بزنند و پیوسته از عکسها و نماد او بهره ببرند وانگهی اگر ایشان فرصتی پیدا می کردند و سری به ستاد آقای صدرالساداتی می زدند می دیدند بنری از رئیس جمهور محترم نصب شده ، با این جمله از مقام معظم رهبری که فرمودند : دولتی اصولگراتر از این دولت پیدا نخواهید کرد.


2- اما در مورد مطلب دوم مورد سوال ایشان ، اول این که آقای صدرالساداتی امام جمعه موقت محمد آباد بوده و در گذشته بارها برای سخنرانی در محمد آباد حضور پیدا کرده اند و اینگونه نبوده که حالا و در این برهه خاص برای این امر انتخاب شده باشند. دوم اینکه با توجه به عدم حضور آقای مدرسی و نبودن دیگر امام جمعه موقت ، نوبت به آقای صدرالساداتی رسیده و ایشان با کسب آگاهی از مراجع قانونی و اطمینان از قانونی بودن این سخنرانی در محمد آباد حضور پیدا کرده اند و در سخنان خود هیچ گونه تبلیغ شخصی نداشته اند و کاش دوستان قبل از انجام حرکات تخریبی قدری تحقیق می نمودند  .

سوم اینکه به نظر می رسد درج اینگونه مطالب در سایتها یا ناشی از عدم آگاهی است و یا خدای ناکرده برای آ لوده کردن فضای انتخابات به جنگ روانی و القای دروغ وکذب و ایجاد اختلاف بین نامزد ها و هوادارانشان است.

 همان چیزی را که مقام معظم رهبری در همین سفر اخیر خود به یزد در دیدار با مردم مورد نکوهش قرار دادند . در این صورت سوال آقای امامی که فرمودند ، آیا آقای صدرالساداتی و یارانشان برای رسیدن به هدف کسب آرای مردم، حاضرند از هر وسیله ی مشروع یا غیر مشروع و یا قانونی و غیرقانونی بهره جویند ؟ به خودشان بر می گردد.

با آرزوی بهروزی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا