نامه وارده به یزدفردا :

با سلام..

 متاسفانه آقای میبدی علاوه بر فعالیتهای زیادی که در این 2سال داشته اند، کارهای غیر معقولانه زیادی نیز انجام داده اند.سیاست ایشان دانشجو محوری است ولی تنها دانشجویان شهرستانی از نظر ایشان دانشجو محسوب می شوند و برای دانشجویان یزدی هیچ ارزشی قائل نیستند.

یک نمونه آن همین پارکینگ دانشجویی است، بنده در این 8 ترمی که در این دانشگاه بوده ام ، هر ترمی با سیاستهای گوناگونی برای پارکینگ دانشجویی مواجه شده ام.در این اواخر که همه به پارکینگ دانشجویی ( بتونی )که در زمان آقای دکتر وحدت ، با هزینه هنگفتی احداث شده بود ،عادت کرده بودند ، آن را تبدیل به مجموعه فرهنگی کرده ، که معلو نیست در سال چند بار قراره از این سالن استفاده شود.

در حال حاضر چیزی به نام پارکینگ دانشجویی برای دانشجویان وجود ندارد و دانشجویان می بایست ماشین خود را در خیابانهای دانشگاه زیر آفتاب پارک نموده و مسافتی در حدود 15 دقیقه ، پیاده طی نموده تا در سر کلاس حاضر شوند.

از قدیم گفتند....اول چاه بکن، بعد منار .... ..     ولی کار رییس ما بر عکسه...اول پارکینگ ما رو گرفتند ...حالا.... ما که داریم از این دانشگاه میریم...بیچاره اونایی که قراره 3-4 سالی تو این دانشگاه زندگی کنند. در ضمن اعتراضی از سوی دانشجویان یزدی صورت گرفت که برخورد زشت رئیس دانشگاه و انتظامات دانشگاه ، (گرفتن عکس از دانشجویان و پلاک ماشین ها، تهدید به تشکیل پرونده در کمیته انظباطی و ...)بدون نتیجه پایان یافت. امیدوارم اگر صحبتهای من رامنتشر نمی کنید ، لا اقل به گوش دکتر میبدی برسانید.

دانشجوی یزدی دانشگاه یزد

توضیح یزدفردا :ارائه مطالب وارده به منزله تائید یا رد مطلب نبوده و آماده انتشار پاسخ مسئولین هستیم .

یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا