تمدید زمان ثبت نام در طرح ملی شهروند الکترونیک

یزدفردا :مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر از تمدید زمان مهلت ثبت نام در طرح ملی شهروند الکترونیک خبر داد.


به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر، سید امیر حسین حاتمی نسب با اشاره به استقبال صورت گرفته شهروندان یزدی از این طرح در مدت ثبت نام گفت: با توجه به امار موجود تاکنون بیش از 15 هزار نفر از شهروندان یزدی اقدام به ثبت نام کرده اند که می توان گفت این آمار به صورت روزانه کمتر از هزار نفر می باشد.


وی افزود: با در نظر گرفتن اهداف عالی این طرح و ضرورت استمرار آموزش برای شهروندان ان در استانی که به دانش محوری مشهور است و از طرفی برای تبدیل شدن به اولین استان الکترونیک کشور به صورت عملی، تلاش جدی دارد، تصمیم گرفته شد زمان ثبت نام متقاضیان افزایش یابد.


حاتمی نسب تاکید کرد: این تصمیم با جمع بندی نظرات مدیران گروه پیشگامان کویر و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد به عنوان دو مجری برگزاری این دوره در استان گرفته شده است و امیدواریم تمامی شهروندان حداکثر تا تاریخ 30 تیرماه با مراجعه به پایگاه های مستقر در سطح شهر و شرکت پیشگامان رسانه واقع در خیابان چمران در این طرح ثبت نام کنند.


وی تاکید کرد: بعد از ثبت نام اولیه، یک دوره توجیهی کوتاه مدت چند ساعته برگزار می شود که متقاضیان باید به صورت حضوری در آن شرکت کنند و بعد از توجیه، دوره های آموزشی به صورت غیر حضوری و از طریق وب برگزار خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا