حضور گروه پیشگامان در نمایشگاه کامیتکس یزد

گروه پیشگامان به عنوان بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه کامیتکس یزد شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، مدیر مجتمع فنی گروه پیشگامان با اعلام این خبر گفت: با توجه به بومی بودن این نمایشگاه و اهمیت گروه تعاونی پیشگامان بر توسعه صنعت فناوری اطلاعات در استان یزد این گروه تصمیم گرفته است در نمایشگاه کامیتکس یزد شرکت کند.

منصور ندافيون با تاکید بر اهمیت حضور شرکت های بزرگ یزدی در این نمایشگاه گفت: بعد از وقفه طولانی، کامیتکس یزد از سال گذشته فعالیت خود را رونق داده است و امسال به عنوان دومین سال شروع دوباره این رویداد فناوری اطلاعاتی در استان لازم است سایر شرکت ها نیز توجه بیشتری به کامیتکس داشته باشند.

وی افزود: گروه پیشگامان در این نمایشگاه خدمات اینترنت پرسرعت خود را با تخفیفات ویژه خصوصا در بخش فروش مودم های وایرلس به بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

ندافیون از فعالیت شش کانتر در غرفه گروه خبر داد و گفت: فروش و ارائه محصولات RFID ، گواهینامه های ISMS و ISO نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد..

برگزاری کلاس های آموزشی اینترنت پرسرعت، فروش ویژه اینترنت به مناسبت اعیاد قربان وغدیر در قالب طرح عید تا عید و ... از دیگر مواردی بود که ندافیون به آن اشاره کرد.

وی که نایب رئیس دوم نظام صنفی رایانه ای استان یزد نیز هست از تمامی علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد وگفت: حضور پررنگ مردم موجب رونق صنعت فناوری اطلاعات در یزد خواهد شد.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد با عنوان کامیتکس هشتم از تاریخ دوشنبه بیست و سوم تا بیست و هفتم آبانماه با حضور شرکت‌ها و فعالان فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد(سالن شهید قندی) برپا خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا