در آستانه ماه محرم گردهمايي مسئولين هيئات مذهبي، روحانيون و مداحان در اداره تبليغات اسلامي صدوق با حضور نماينده مردم صدوق در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولين شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق ، بعد از تلاوت قرآن ،ابتدا آقاي حورمهر کارشناس نيروي انتظامي پيرامون اعتياد و مواد مخدرو آثارجسمي ، رواني آن مباحث تخصصي بيان نمود.

سپس حجت الاسلام طالبيان امام جمعه شهر اشکذر خواستار شرکت هيئت ها در مجالس و محافل روضه خواني و همچنين پرهيز از اذيت وآزار مردم و رعايت حق الناس و عدم اسراف شد.

ايشان در ادامه از روحانيون خواستار تبيين عاشورا و اهداف نهضت حسيني براي مردم مخصوصا نسل جوان شدو از مداحان خواستند تا با حساسيت و دقت بيشتر اشعارشان را انتخاب ومداحي کنند .

حجت الاسلام عسکري رئيس اداره تبليغات اسلامي ضمن خير مقدم به حاضرين بويژه نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي ، گزارشي از فعاليت هاي هيئات مذهبي ، فعاليت کانون مداحان و شاعران مذهبي بيان کرد.

در پايان محمد صالح جوکار نماينده مردم شهرستان به ايراد سخنراني پرداخت و گفت : پيروزي تمام انقلاب ها از جمله انقلاب اسلامي ، جنگ 33روزه لبنام و تمامي شيعيان جهان بخاطر عقيده فرهنگي و ميراث شهادت طلبي آنها از عاشوراست و از مسئولين هيئات خواست تا در جذب جوانان تمام سعي خود را بکار گيرند و حماسه عاشورا و درس هايش را به آنان بشناسانند.

لازم به ذکر است اين گردهمايي در تاريخ 17 آبان سال جاري در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي تبليغي برگزار شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا