یزدفردا:مديركل ورزش و جوانان استان گفت : در شهرستان خاتم استعدادهاي بالقوه خوبي وجود دارد كه بايد آنها را شناسايي و بالفعل كرد.

مديركل ورزش و جوانان استان يزد در ديدار با فرماندار شهرستان خاتم گفت : ورزش شهرستان خاتم از پتانسيل و ظرفيت بالايي برخوردار است كه مي توان با برنامه ريزي و تلاش در قهرمان پروري گام هاي بلندي را برداشت.

عباس دهقان  از حمايت هاي خوب مسئولين اين شهرستان در توسعه ورزش تقدير و تشكر كرد و افزود : حمايت هاي همه جانبه مسئولين راه هاي پيشرفت و توسعه ورزش را هموار خواهد كرد.

وي با اشاره به اينكه استعدادهاي خوبي در شهرستان خاتم وجود دارند تصريح كرد : با اجراي طرح استعداديابي و برنامه ريزي منظم در پرورش اين استعدادها مي توان قهرمانان زيادي را به استان و كشور معرفي كرد.

شاه حسيني فرماندار شهرستان خاتم نيز در اين ديدار گفت : شهرستان خاتم تنها در بخش كشاورزي فعال است و با توجه به نبود صنعت و اعتبارات لازم و اسپانسر نتوانسته ايم اقدامات خوبي را بخش ورزش انجام دهيم كه اميدواريم با نگاه ويژه مسئولين اعتبارات خوبي براي بخش ورزش در اين شهرستان اختصاص داده شود.

لازم به ذكر است مديركل ورزش و جوانان استان يزد در دومين سفر شهرستان خود به شهرستان خاتم سفر كرد و ضمن ديدار با فرماندار ، روساي هيئت هاي ورزشي از پروژه هاي عمراني شهر هاي هرات و مروست بازديد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا