با تلاش صورت گرفته یکددستگاه آمبولانس تویوتا جهت کارهای اورژانسی و خدمات به شهروندان محترم از طریق سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور به این بیمارستان اضافه شد

 صبح امروز دکتر اسلامی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور در بیمارستان شاه ولی یزد  از فعالیتهای  رو به رشد این بیمارستان  بازدید نمود

دکتر اسلامی ضمن از قدردانی از فعالیت های دکتراعرافی و پرسنل تحت امرشان درزمینه کیفی سازی این بیمارستان اظهار داشت:با تلاش صورت گرفته یکددستگاه آمبولانس تویوتا جهت کارهای اورژانسی و خدمات به شهروندان محترم از طریق سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور به این بیمارستان اضافه شد و امیدواریم بتوانیم بیمارستان شاه ولی را به یک برند در بخش بهداشت و درمان درآوریم.

ریییس دانشگاه آزاد استان افزود:سازمان مرکزی دانشگاه ازاد و اقای دکتر لاریجانی و دکتر میر زاده هم حمایتهای خوبی در اینخصوص  داشته اند که لازم است از همراهی های صورت گرفته تشکر شود.

دکتر اسلامی در زمینه راه اندازی تمام بخش های بیمارستانی اظهار داشت:بیمارستان شاه ولی با توجه به به آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی علی ابن ابی طالب این دانشگاه راه اندازی شده و از تمام ظرفیتهای آن به صورت کامل بهره گرفته نشده که امیدواریم با حضور دکتر اعرافی ، کادر بیمارستان شاه ولی و استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه آزاد  در اینده نزدیک شاهد این باشیم که بیمارستان شاه ولی یکی از برند های خوب درمان و سلامت  در کشور بشود. 

 

 

در این دیدار دکتر اعرافی نیز ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته اظهار داشت :درجهت گسترش فعالیت های بیمارستان شاه ولی   برنامه جامع برای بهسازی وتوسعه بیمارستان تدوین شد و سعی کرده ایم در قالب برنامه حرکت کرده تا بتوانیم ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم از تمام پتانسیل های موجود نیز استفاده کنیم.

وی افزود:در ابتدا سعی شدفضای داخلی  بیمارستان ، شامل زیبا سازی بصری فضا و هچنین  خرید  تجهیزات جدید و بروز بیمارستانی جهت ارتقا شاخصهای بیمارستانی را دنبال کنیم .

 

دکتر اعرافی رییس بیمارستان شاه ولی نیز با اشاره به پیگیری صورت گرفته در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در این بیمارستان اظهار داشت :درجهت تجهیز و نوسازی این بیمارستان  اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با حمایت های بخش خیری درجهت گسترش فعالیت های  صورت گرفته گام برداریم.

 

وی در ادامه افزود:  راه اندازی مجدد بخش اطفال ،داخلی و جراحی بیمارستان انجام شده و به بزودی بخش زنان، ای سیو،آنژیو نوزادان ،اکولوژی ،گسترش آنژیوبالینی و دیالیز در دستور کار قرار دارد.

دکتر اعرافی در ادامه خاطرنشان کرد:در زمینه بخش های درمانگاهی و پلی کلینک تخصصی نیز اقداماتی انجام شده که درصدد تحقق  کلیه خدمات درمانگاهی  نیز خواهیم بود.

دکتر اعرافی در پپایان افزود:امیدواریم با بهره گیری از خیرین حوزه سلامت در جهت گسترش خدمات بهداشت و درمان قدم های مثبتی برداریم .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا