یزدفردا:محمد مروتی دایره اجتماعی پلیس اردكان: گچ كار بسیار ماهر و زبردستی بودم كه در یكی از شهرستان مشهد مشغول بكار بودم و دوستان و همكارانم مدام در گوشم می خواندند برای كسب درآمد و كار بیشتر باید به تهران بروی .

 با یكی از دوستانم كه در تهران مشغول گچ كاری بود تماس گرفتم و اوضاع و احوال ساعات كاری و  دستمزد و محل خواب را جویا شدم و به سمت پایتخت حركت كردم.

بعد از رسیدن به تهران آدرس محل كار دوستم را با هر زحمتی بود پیدا كردم . آنجا یك آپارتمان بلند و دارای تعداد زیادی واحد ساختمانی بود، فردای آن روز در یكی از واحدهای آن آپارتمان مشغول به كار شدم . در آن واحد پنجره ای مشرف به آپارتمان روبرو داشت كه هر چند وقت یكبار جلو پنجره می رفتم و به واحدهای روبرو نگاه می كردم .

بعد از چند روز یكی از واحدهای روبرو توجه ام را به خودش جلب كرد در آن واحد زن جوان تنهایی زندگی می كرد كه در روز چندین مرتبه با وضعیت نامناسبی جلو پنجره می آمد و به من و كار كردنم نگاه می كرد .

توجه ام را بد جوری به خودش جلب كرده بود، تا اینكه یك روز متوجه شدم شماره تلفن موبایلی را با خط درشت بر روی مقوایی نوشته و به من نشان می دهد با دقت شماره ها را خواندم و در گوشی همراهم ذخیره كردم بعد با آن شماره تماس گرفتم .

زنی جوان با لحن و صدایی نازك گوشی را برداشت و بعد جلو پنجره با وضعیت نامناسبی بزك كرده حاضر شد . اسمم را پرسید و بعد محل زندگی و وضعیت تاهلم را جویا شد و من هم با آب و تاب فراوان  مشخصات خودم را و اینكه مجرد هستم گفتم .

آن خانم پیشنهاد ازدواج موقت به من داد و من ساده لوح با روی باز قبول كردم . شبها پیش نسرین بودم و روزها به كارم در آن آپارتمان مشغول بودم . نسرین به منظور بالا رفتن قوای جسمی و جنسی به من پیشنهاد استفاده از شیشه و مواد مخدر رو داد و من هم پس از كمی مقاومت قبول كردم .

بعد از مدتی معتاد به شیشه شدم به طوری كه صاحب كارم اجازه كار  كردن در آن واحد را به من نداد و نسرین هم به بهانه های گوناگون و گرون بودن قیمت مواد از من پول زیادی می خواست.

نسرین وقتی دید از عهده مخارج بر نمیام من رو از خانه اش بیرون انداخت من هم با سرافكندگی به محل زندگیم برگشتم اما پدر و مادرم با دیدن وضعیتم من رو سرزنش می كردند و من هم برای فرار از سرزنش آنها به شهر شما اومدم تا در كارخانه ای مشغول به كار بشم ولی فكر نكنم با این اوضاع و احوالم بتونم جایی مشغول به كار بشم .



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا