به گزارش خبر نگار یزد فردا از طبس :جمعی از مردم شهرستان طبس با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب  از نحوه برخورد  مسئولان شهرستان و استان خراسان جنوبی و نماینده مردم شریف طبس در مجلس شورای اسلامی با مردم گلایه کردند .

به گزارش یزدفردا متن کامل نامه که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (دامت عزه)

رهبر گرانقدر فرزانه و محبوب انقلاب اسلامی

سلام علیکم

احتراما بیش از دوسال و نیم است که موضوعی مهم، مردم شهرستان طبس را رنج می دهد که مارا بر آن داشت ، تا مزاحم اوقات شریف آن پدر گرامی شویم،

آن موضوع مهم قهر و قطع رابطه مسئولان بخصوص نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با مردم است . بارها به شکلهای مختلف مردم تقاضا داشته اند که آقایان به عنوان پرسش وپاسخ و یا ارائه گزارش در جلسه ای عمومی در مقابل مردم حاضر شده و مشکلات را از زبان مردم بشنوند و در جهت رفع آنها همفکری شود اما نپذیرفته اند هرچند گاهی مسئولان به صورت محدود در جلسات رسمی و یا در جمع های کوچک و برنامه ریزی شده بدون اینکه از قبل اعلان عمومی نمایند حضور می یابند و از همدیگر تعریف وتمجید وتشکر کرده و سریع آنجا را ترک می کنند.

لذا از آن پدر گرامی که همواره امید مردم محروم و ولایتمدار بوده وبر رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردم توسط مسئولان تاکید فرموده اید تقاضا داریم به هر نحو که صلاح می دانید دستور فرمایید که نماینده محترم و سایر مسئولان شهرستان و استان هر ازچند وقتی در جلسات عمومی شرکت کرده و ضمن گزارش عملکرد به استماع صحبت های مردم بپردازند.

از صحبتی که نسبت به این منطقه محروم خواهید داشت پیشاپیش سپاسگزاریم.

رونوشت:

ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی


 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا