محمد رضا شوق الشعرا

آیا فعالیت در عرصه رسانه، سرانجام و سود و نتیجه ای دارد!؟قرض و قسط های عقب مانده یک فعال عرصه رسانه در یزد!!!

مردم ما بیشتر علاقمند خبرهای شنیداری و سطحی هستند، و پول زیادی را صرف هزینه مطالعه و خرید کتاب و نشریات نمی کنند، و اما در این بین، عده ای نیز فریب دورنما و ظاهر زیبای و فریبنده رسانه را خورده و خود را بسادی درگیر آن کرده و وقت و عمر و جوانی خود را در این کار می گذارند، آنهم در زمانه ای که یک کارگر ساده افغانی، بابت هفت ساعت کار پنجاه هزار تومان دستمزد می گیرد!
عاقبت بغض یکی دیگر از فعالان آرام عرصه خبر و گزارش در یزد، در آستانه شکستن قرار گرفت.
در خود نشست و به قسط های عقب مانده و قسط های در راه نگریست و گریست!!!
و ماند که با کدامین درآمد، قسط و طلب های آپارتمان هفتاد متری مهر را بدهد!؟ ده سالی بود که ازدواج کرده بود و اما فرزند نداشت، و نمی دانست که در این شرایط، داشتن فرزند سعادت است و یا نداشتن فرزند!؟
مدیران و مسئولان مدام از نرخ پائین رشد جمعیت در ایران می گویند، و اما در طی ده سال گذشته یازده زوج جوان ایرانی در کوچه ما ازدواج کرده اند، که در مجموع هشت فرزند دارد، و یک همسایه افغانستانی داشتیم، که در این ده سال صاحب هشت فرزند شد!!!
فعالان «جوان» عرصه رسانه در یزد، اگر شغل اول پردرآمد و پدر پولدار و یا پدر زن پولدار و یا گنجی زیر سر ندارید، تا زود است بخود بیایید، و در اولین قدم، خود را به گونه ای در یکی ازین روابط عمومی ها ادارات بند کنید، و اگر نکردید، پس بدنبال یک لقمه نان و کار درست و حسابی در جایی دیگر بجز عرصه رسانه باشید!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا