مردم شریف طبس به اندازه کافی بلوغ سیاسی دارند که بفهمند و تشخیص دهند که در این شهر چه ها می گذرد و دلیل این تغییرات و جابجایی ها چیست ؟!

 

طبس فردا /بندگی / علی اشرفیان را همه می شناسند ، شهردار جوان پرتلاش و آشنا به اصول حرفه ای که با وجود برخی کاستی ها ، در مدت زمان حضور اندک خود نسبت به سایر شهرداران  در دهه اخیر به طبس رنگ و بوی تازه ای بخشید و الحق و الانصاف که خوب کار کرد و آحاد مردم از کار های ظاهری و زیربنایی اون آگاه و راضی بودند . از مدتی پیش زمزمه هایی به گوش می رسید که عده ای فعالیت هایی برای برکنار نمودن شهردار شروع کرده اند و به دلایلی که میزان صحت و سقم آن را به وجدان بیدار عموم مردم فهیم شهر طبس واگذار می کنم قصد داشتند که این نیروی فعال را کنار زده و .... .

این متن قصد بررسی موضوعات و مسائل پشت پرده داخل شهرستان را ندارد و فکر می کنم مردم شریف طبس به اندازه کافی بلوغ سیاسی دارند که بفهمند و تشخیص دهند که در این شهر چه ها می گذرد  و دلیل این تغییرات و جابجایی ها چیست ؟!

عزیزان مستحضر هستید که چه خوب و چه بد ، شهرستان طبس مدتیست که به استان خراسان جنوبی ملحق شده و هنوز که هنوز است در اکثر محافل بحث بر سر مضرات و یا منافع احتمالی این الحاق و انتزاع بین مردم ، داغ داغ است . با این وجود مردم ولایتمدار طبس  با خوشبینی به نظام جمهوری اسلامی گذران زندگی می کنند و هر از چند گاهی از زبان مسئولین ارشد استانی بخصوص جناب آقای خدمتگذار استاندار محترم خراسان جنوبی شنیده اند که شهرستان طبس گل سر سبد شهرستان های استان است و مسئولین نگاه ویژه ای به شهرستان دارند و از آنجا که فرمانداری طبس نیز عنوان فرمانداری ویژه و معاونت استانداری را یدک می کشد ، همین انتظار هم می رود که استانداری محترم هماهنگی بیشتر و تنگاتنگی با معاونت خود در شهرستان طبس داشته باشد . شنیده ها حاکی از آن است که در جریان رفتن شهردار اشرفیان ، استانداری خراسان رضوی طی نامه کتبی به استانداری خراسان جنوبی اعلام نموده که نیروی خود را نیاز دارد و مأموریت ایشان تمدید نخواهد شد ، اما متاسفانه استانداری خراسان جنوبی با بی احترامی تمام حتی این موضوع را بصورت کتبی به فرمانداری ویژه طبس (معاونت استانداری )  خود اعلام نکرد و اعضای محترم شورای شهر که نمایندگان این مردم هستند موضوع را از کانال ها دیگر و بصورت شفاهی شنیدند .

سوال اینجاست که جناب آقای خدمتگذار ، استاندار محترم خراسان جنوبی ، معنای گل سر سبد بودن اینست ؟ مردم طبس به این بی احترامی ها عادت ندارند . آیا مردم طبس همینقدر ارزش نداشتند که طی یک نامه رسمی به نمایندگانشان در شورای شهر ، موضوع مهم عدم تمدید مأموریت شهردار اطلاع رسانی شود ؟

همین جا از استانداری محترم خراسان جنوبی خواهشمندم در صورت وجود نامه ای خطاب به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و یا شورای اسلامی شهر طبس مبنی بر مخالفت استانداری خراسان رضوی با تمدید مأموریت آقای علی اشرفیان نسخه ای جهت استحضار عموم مردم شریف شهر طبس در اختیار خبرنگاران قرار دهد .

در پایان خطاب به استاندار محترم و سایر مسئولین این نکته را یادآور می شوم که شهرستان طبس از نظر اکثر آیتم ها از همه شهرهای استان خراسان جنوبی حتی شهرستان بیرجند بالاتر می باشد و اینچنین برخورد هایی از سوی استانداری و سایر مسئولین استان با شهرستان طبس نتیجه ای جز نارضایتی عمومی در پی نخواهد داشت . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا