به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : دكتر جوكار نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي و نماينده معين شهرستان ميبد و تفت ميهمان فلاح  فرماندار ميبد بود و از چند بخش در شهرستان ميبد بازديد به عمل آورد .

دكتر جوكار ابتدا از بخشهاي مختلف موسسه باب الحوائج شهرستان ميبد بازديد نموده و سپس از ايستگاه راه آهن ميبد نيز ديدن كرد ، كار ساخت سالن انتظار ايستگاه راه آهن ميبد - باد به پايان رسيده و عمليات ساخت ايستگاه جهت پياده نمودن مسافرين در چهار سكو دنبال مي شود .  وي در ادامه از پادگان آموزشي نبي اكرم ميبد بازديد و سپس راهي بخش ندوشن شدند .

دكتر جوكار در ديدار با مسئولين موسسه خيريه باب الحواعج ميبد گفت : خدا را شاكر هستيم كه يكسري موسسات مردم نهاد به كمك دولت آمده اند و مشاركت مردمي مي تواند مشكلات را كاهش دهد و ما بدون كمك مردم نمي توانيم اين بار بزرگ را بر دوش بكشيم  .

وي از اعضاي هيات علمي اين موسسه تقدير و تشكر نمود و گفت:  قبلا نگراني ما ازدواج و تسهيل آن بود و در حال حاضر تداوم زندگي خانواده هاست كه متاسفانه مسائل مختلفي موجب جدايي خانواده ها مي شود .

وي قول مساعد داد تا در جهت اهداف موسسه و اينكه اين موسسه مركز مشاوره بسيار توانايي را دارد كمكي از طرف مراكز دولتي ذيربط  صورت خواهد گرفت .

در اين بازديد همچنين سه جلد كتاب منتشر شده از سوي اين موسسه به دكتر جوكار هديه گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا