به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز نشست هم انديشي بين دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي بخش مركزي با حضور بخشدار مركزي بافق در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

بخشدار مركزي بافق در اين نشست با تاكيد بر شفاف سازي در مراحل انجام مصوبات و طرح هاي اجرايي و عمراني روستاها اظهار كرد: دهياران و شوراهاي روستاها بايد در انجام طرح هاي اجرايي به صورت شفاف عمل كنند و مراحل اداري تامين بودجه را به صورت قانوني طي نمايند.

"محممدرضا فتاحي" در ادامه به گزارش عملكرد بخشداري مركزي از ابتداي سال 93 تاكنون پرداخت وعنوان داشت: بخشداري مركزي از ابتداي سال تاكنون مبلغي بالغ بر 11 ميليارد ريال به حساب دهياري هاي شهرستان براي تامين هزينه هاي پروژه هاي عمراني اين روستاها واريز كرده است.

گفتني است ؛ بررسي راهكارهاي جلوگيري از مهاجر ت روستاييان و اقامت دائم در روستاها، نحوه برگزاري كميته عمران روستايي ، مشاركت دهياران در جهت خريد سهام شركت تعاوني دهياري ها و بررسي مشكلات جاري روستاها از جمله مرمت جاده هاي دسترسي به مزارع و مشكلات مربوط به حوزه آب روستايي از مهمترين موضوعات و مباحثي بود كه در اين نشست مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا