به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : نشست آموزشي درگاه الكترونيك دولت با حضور فرماندار ، فلاح معاون فرماندار ، پاك طينت مدير كل روابط عمومي استانداري ، زارع مسئول درگاه الكترونيك استان ، مسئولين ادارات ، روابط عمومي ها و مسئولين IT   در محل فرمانداري ميبد تشكيل شد .

حسين فلاح با اشاره به نقش مهم روابط عمومي ها در ادارات و سازمانها گفت : روابط عمومي ها به عنوان محور سازمان و اداره مي توانند نقش مثبت ، منفي و يا منفعل داشته باشند . وي ادامه اگر روابط عمومي بتوانند ارتباط بين ارباب رجوع و مسئول و افراد اداري برقرار نمايد بسياري از مشكلات اداري كم خواهد شد.

وي با اشاره به طرح تكريم ارباب رجوع در ادارات گفت : بايد با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشيم و اداراتي كه پيشاني كار در شهرستان هستند بايد به اين امر توجه داشته باشند و با توجه به شرايط اقتصادي ويژه اقتصادي كه در آن هستيم مي بايست ملاحضاتي را نيز داشته باشيم و تا آنجا كه مقدور است به مردم خدمت رساني نمائيم  . يكي از بركات انقلاب اسلامي اين است كه مردم تحليل گر خوبي نسبت به مسائل مختلف شده اند و هر برخوري با ارباب رجوع مي تواند تحليلهاي مختلفي را در نزد مردم بوجود آورد و ممكن است خداي ناكرده به خاطر رفتار بد ما از نظام و انقلاب رنجيده خاطر گردد .

وي در خصوص اجراي برنامه هاي شهرستان از مسئولان خواست عملگرا باشند و در زمينه خدمت رساني به مردم از هيچ كاري دريغ نورزند . وي ادامه داد در ادارات بايد به نوعي كار نمائيم كه روند اداري تسهيل شود و موجب رضايت مردم گردد .

وي از اقدام دولت تدبير و اميد در خصوص راه اندازي درگاه الكترونيك شبكه دولت و همچنين پيگيري  استانداري جهت راه اندازي اين شبكه در شهرستان ميبد كه هميشه يك شهرستان پيشگام بوده تشكر و قدرداني نمود و از ادارات شهرستان خواست در اين زمينه همه گونه همكاري را معمول دارند .

مدير كل روابط عمومي و دبير شوراي هماهنگي روابط ععمومي هاي استان نيز در اين جلسه گفت : ضمن تقدير از فرمانداري و دستگاههاي اداري شهرستان كه در اين زمينه پيشگام شده ايد بايد ابراز خوشحالي نمايم كه در جلسه اي حضور دارم كه مديران در كنار روابط عمومي ها در نشستي حاضر شده اند .

داوود پاك طينت بر كار حساس روابط عمومي ها در سازمان اشاره داشت و گفت : روابط عمومي ها پنجمين شغل پر استرس دنيا را دارند و در مديريت برنامه ها فشارهاي رواني زيادي را تحمل مي كنند . وي ادامه داد به روابط عمومي به ديد شغل نبايد نگاه كرد بلكه بخشي از زندگي خود دانست .  بايد نگاه خود را در اين زمينه عوض كنيم و با يك رويكرد مثبت نگاه نمائيم .

وي از مسئولين نيز خواست با رويكردي جديد به روابط عمومي نگاه كنند . ايشان ادامه داد بايد روابط عمومي ها را كمك حال خود و بازوي اجرايي در اداره و سازمان ببينيد و با اين رويكرد به نتايج بهتري دست خواهيم يافت .

در ادامه مهندس زارع در خصوص طرح درگاه شبكه الكترونيك مطالبي را بيان داشتند . در پايان نيز حاظران در كارگاه آموزشي چگونگي كار با اين شبكه شركت نمودند . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا