مرحله استانی المپیاد فرهنگی ورزشی جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حامد صدیقی معاون جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت : المپیاد فرهنگی ورزشی با شعار " جوانان ورزشکار منادیان صلح و دوستی " آغاز شده است .

وی افزود : هدف اصلی از برگزاری این المپیاد فرهنگی ورزشی ارتقای سطح آمادگی جسمانی جوانان ، تقویت روحیه مشارکت جویی و ایجاد نشاط و پویایی در بین جوانان می باشد .

صدیقی با بیان اینکه  بیش از 200 نفر از اعضای جوانان شهرستان های استان یزد در رشته های آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی شنا و نجات غریق ، فوتسال و والیبال در این المپیاد شرکت کرده اند خاطر نشان ساخت این المپیاد سبب افزایش استقبال جوانان هلال احمر از فعالیت های ورزشی و روحیه کار تیمی آنان شود .

معاون امور جوانان هلال احمر هم چنین افزود : این جمعیت با حمایت از تیم های فوتسال و والیبال در لیگ های استانی و کشوری و همچنین برگزاری کلاسهای مختلف ورزشی در اماکن و فضاهای ورزشی هلال احمر در سطح استان در طول سال نسبت به حمایت از ورزش برادران و خواهران اقدام می کند .

شایان ذکر است این المپیاد ورزشی بعد از 8 سال و با تغییر رویکرد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و توجه بیشتر به فعالیت های ورزشی از 22 بهمن لغایت 7 اسفند به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا