چهارمين كارگاه توجيهي - آموزشي نظام ارزيابي عملكرد، برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، موضوع اصلي اين نشست، دولت الكترونيك و هوشمندسازي اداري بود و كارشناسان و مديران فناوري اطلاعات ادارات استان در اين كارگاه با محتواي «نقشه راه توسعه دولت الكترونيك» و ضوابط فني و اجرايي آن آشنا شدند.
مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري در ابتداي اين جلسه ضمن تشريح ابعاد مختلف نظام ارزيابي عملكرد سالانه ادارات استان، بر ضرورت هم افزايي ميان جريان تحول اداري و نهضت دولت الكترونيك، تاكيد نمود.
"سيد حسن سالاري" از مديران و كارشناسان فناوري اطلاعات خواست تا به عنوان مشاوران امين و آينده نگر سازمان خود، ظرفيتهاي بالقوه براي بهره گيري هرچه كاملتر از فناوري هاي نوين را در خدمات رساني شايسته به مردم، مورد شناسايي و معرفي قرار دهند.
همچنين در اين كارگاه مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري بر ضرورت پيگيري اهداف مندرج در نقشه راه توسعه دولت الكترونيك تاكيد كرد و از حاضران خواست با تقويت تعاملات و هدفمندسازي ارتباطات درون و برون استاني، زمينه عملياتي شدن هرچه بهتر اين برنامه در سطح استان يزد را فراهم آورند.
"اكرم فداكار" ضمن تشكر ويژه از رابطان فناوري اطلاعات دستگاه هاي اجرايي، براي تقويت ارتباطات و تنظيم جلسات هماهنگي بعدي نيز قول مساعد داد.
مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان نيز در اين كارگاه آموزشي، مفاهيم راهبردي دولت الكترونيك را به همراه مدل مفهومي نقشه راه توسعه دولت الكترونيك، تشريح نمود.
"وزيري" ضمن اعلام خبر آغاز فعاليت كارگروه استاني توسعه دولت الكترونيك، اظهار اميدواري كرد: با فعال شدن ساختارهاي پيش بيني شده در نقشه راه، مقدمات لازم براي جهش نظام اداري به سمت خدمات رساني 24 ساعته و نوين، فراهم شود.
در بخش ديگري از اين جلسه آموزشي، شاخصهاي ارزيابي عملكرد ادارات استان در عرضه دولت الكترونيك تشريح شد و به سوالات حاضران در اين باره پاسخ داده شد.
در پايان اين جلسه، با تشكيل ميز پرسش و پاسخ، مديران كل حاضر در جلسه، پيشنهادها و پرسشهاي حاضران را دريافت كردند و توضيحات لازم را بر اساس درخواستهاي شركت كنندگان، ارائه كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا