اولین جلسه کمیته ستاد استقبال از دهه فجر با حضور اساتید ،کارکنان و دانشجویان مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان یزد در محل مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ احمد لجه رئیس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : دانشگاهها باید با همفکری و تعامل برنامه های متفاوت و با رویکرد علمی نسبت به سایر دستگاههای اجرایی و نهادها در رابطه با بزرگداشت ایام دهه فجر برگزار کنند .

وی ادامه داد : برنامه های این ایام باید متناسب با نیازهای مردم و ملموس تر باشد و از حالت شعاری خارج شود.

احمد لجه با اعلام اینکه رسالت دانشگاه در این زمینه بسیار حساس و مهم است اظهار کرد : دانشگاه مبداء تحولات در نظام جمهوری اسلامی بوده و مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی از داخل دانشگاه شکل گرفت .

رییس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان یزد اضافه کرد : به تناسب زمانهای مختلف رسالتهای دانشگاه فرق کرده است و ضرورت دارد که برنامه ریزیها و حتی فعالیتهای فرهنگی بصورت علمی و مطالعه شده و بر اساس تحقیقات کاربردی باشند تا بتوانیم مسیر را برای توسعه هموار سازیم.

لجه تصریح کرد : ضرورت دارد تا برنامه هایی که به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر برگزار می شود متناسب با سالهایی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می شود صورت گرفته و منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: امنیت موجود در کشور در سایه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که در مقایسه با سایر کشورهای منطقه امنیت حاکم بر کشور ستودنی است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا