رئیس اداره اوقاف و مسئول کمیته قرآن و عترت دهه فجر شهرستان بافق برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

به گزارش یزد فردا از بافق جلسه کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر شهرستان بافق به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ های قرآنی در دهه مبارک فجر با حضور اعضای کمیته صبح امروز در اداره اوقاف و امور خیریه  برگزار شد.

 حجت السلام کارگران در این نشست با بیان اینکه قرآن نسخه شفا بخش زندگی و دریای رحمتی است که باید از آن بهره فراوان ببریم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن بنیان‌گذاری شده است و فراهم کردن زمینه اجرای احکام قرآن کریم در جامعه به همت و تلاش همه ما بستگی دارد.

مسئول کمیته قرآن وعترت ستاد دهه فجر بافق قرآن را گنجینه اسرار و دریای بیکران و صحیفه انقلاب اسلامی و منشور حیات انسان‌ها برشمرد و هدف از تشکیل این کمیته را نمایاندن ارزش‌های انقلاب و معرفی دستاوردهای قرآنی آن از رهگذر انجام طرح‌ها و برنامه‌های تبلیغی قرآنی دانست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق با تقدیر از حضور اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان به جایگاه کمیته قرآن و عترت دهه مبارک فجر پرداخت و افزود: کمیته قرآن باید فعال‌ترین کمیته ستاد دهه فجر باشد زیرا وجود انقلاب اسلامی به برکت قرآن و مفسران قرآن یعنی ائمه معصومین (ع) است.

وی همچنین اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به اسلام،مقدسات اسلامی و پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد وخاطر نشان کرد: توهین به پیامبر اکرم (ص) نشانه ترس استکبار از نشر اسلام در اروپا است.

در ادامه سایر اعضاء کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بافق به بحث و تبادل نظر نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های دهه مبارک فجر و بر نامه های قابل اجراء پرداختند.

مسئول کمیته قرآن وعترت ستاد دهه فجر بافق در پایان از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته  به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) ، برگزاری مسابقه اذان ، قرائت دعای کمیل و ندبه در آستان امامزاده عبدالله ،جلسه انس با قرآن در مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان ، مسابقه حجاب و عفاف برای دانش آموزان و مسابقه نهج البلاغه و محفل قرآن دانش آموزی ، ارسال پیامک ، نورافشانی امامزاده عبدالله (ع) ،  و شرکت جامعه قرآنی در راهپیمایی 22 بهمن اشاره نمود.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا