مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: نشریات تجربی و وبلاگ های مساجد یکی از بهترین مکان ها جهت پاسخگویی به حربه های دشمنان هستند.

علی غیاثی ندوشن در اختتامیه اولین جشنواره منطقه ای نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کانون های فرهنگی و هنری مساجد محراب قلم گفت: چه خوب است که از ظرفیت نشریات و وبلاگ های مساجد در جهت ترویج فرهنگ، احکام و معارف نورانی اسلام استفاده شود.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود : کانون های مساجد باید با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در جهت ترویج فرهنگ اسلامی که امروز در تهاجم سنگین دشمنان قرار دارد و هر روز در گوشه ای از دنیا به آن توهین می شود بیش از بیش تلاش کنند.
غیاثی با بیان اینکه نشریات تجربی و وبلاگ های مساجد بهترین مکان برای پاسخگویی به حربه های دشمنان است اظهار داشت: چه خوب است که دوستان ما در کانون های فرهنگی هنری مساجد به این موضوع پرداخته اند و به بهانه جشنواره رقابتی را در این عرضه به وجود آورده اند.
وی با اشاره به گسترش روزافزون رسان های مجازی و تاثیرگذاری آن در بین مردم گفت: در کنار توجه به خطرات این رسانه ها باید برنامه ریزی شود تا از این ظرفیت در جهت گسترش فرهنگ دینی، تاریخی، مذهبی، انقلابی و... استفاده شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بر لزوم حمایت قانونی از نشریات مساجد تاکید کرد و افزود: خوب است که در ذیل قانون مطبوعات به نشریه های فعال در مساجد توجه شود که ظاهرا اقداماتی در این راستا صورت گرفته است.وی اظهار داشت: نشریات فعال در کانون های مساجد باید به جایگاهی دست پیدا کنند که بتوانند با آرامش بهتری در این زمینه به فعالیت بپردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا