به همت اداره آموزش و پرورش ، ناحیه مقاومت بسیج اشکذر و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراسم ویژه ای در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید باهنر اشکذر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام پورقیومی ضمن تبیین جایگاه رفیع رسول اکرم (ص) از دیدگاه قرآن و عظمت روحی و معنوی آن حضرت گفت: در زمان حیات فیزیکی آن بزرگ شخصیت عالم اسلام هم اهانت ها ، هتک حرمت ها ، تهدید و حتی نقشه های مختلف ترور فیزیکی و شخصیتی حضرت توسط دشمنان ، کفار و منافقین کشیده شد ولی از آنجا که خداوند متعال فرموده است نور الاهی خاموش نمی شود  و بلکه به صورت کامل تر می درخشد لذا این وعده الهی همواره تحقق پیدا کرده است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در ادامه سخنانش اهانت های غربی ها را مورد اشاره قرار داد و از جمله سلمان رشدی مرتد را مثال زد که به خاطر اهانتش همواره از ترس حفظ جان خود در خفاء به سر می برد و عاقبت تمام کسانی که به مقدسات آئین کامل و نورانی اسلام توهین می کنند همین خواهد بود .

ایشان گفت: کسی که عاشق واقعی حضرت محمد (ص) است همواره به دنبال تاسی و الگو پذیری از رفتار و سیره عملی آن بزرگوار می باشد .

پایان بخش سخنان حجت الاسلام پورقیومی سفارش به دانش آموزان و مخاطبین در خصوص تعمق در پیام اخیر مقام معظم رهبری (مدظله) خطاب به جوانان اروپا و آمریکا بود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا